+38 (067) 648 0880

Якщо ви пропонуєте локальні послуги своїм клієнтам та хочете почати отримувати клієнтів, тоді оптимальним вибором стане пошукове просування сайтів послуг.

SEO-просування – це комплекс заходів, спрямованих на покращення сайту для його кращої індексації у пошуковому ранжуванні Google. Це збільшує органічний трафік ресурсу, що сприятиме підвищенню заявок та конверсії сайту.

Фахівці iBrain надають послуги з SEO-просування, вам достатньо лише зателефонувати або залишити заявку на сайті. Звернувшись до нас, ви довіряєте команді професіоналів, для яких кожен проект унікальний. Ми не терпимо шаблонних рішень і не працюємо на потоці, а виключно індивідуальний підхід від злагодженої команди, що забезпечує позитивний результат у стислий термін.

Як відбувається SEO просування сайту послуг?

Звернувшись до нас, ви отримуєте просування послуг в інтернеті “під ключ”. Ми проводимо повний цикл робіт, що ефективніше, ніж у ситуаціях, коли над проектом працює кілька різних команд реалізації різних завдань. 

Стандартно, просування складається із 3 глобальних етапів:

  • Підготовчі
    • Маркетинговий аналіз та аналіз конкуренції;
    • Технічний та SEO Аудит
  • Оптимізація
    • Впровадження аудиту;
    • Налаштування лінківки;
    • Робота з контентом;
  • Просування
    • Лінкбілдинг;
    • Написання нового контенту;
    • Постійна оптимізація сайту під пошукові алгоритми.

Вам не потрібно буде ні про що хвилюватися, а лише насолоджуватись кінцевим результатом – новими клієнтами, які прийдуть до вас.

Етапи співробітництва

Незалежно від того, які послуги ви надаєте своїм клієнтам, у кожному випадку практикується виключно індивідуальний підхід. Без виключень. Це дає можливість досягати нам позитивних результатів навіть у висококонкурентних нішах. Процес співпраці виглядає так:

Первинний аналіз – Складання комм пропозиції та погодження цін – Підписання договору – Маркетинговий аналіз – Аудит – Семантика – Просування

Коли можна побачити результат?

Важливо розуміти, що просування сайту послуг – це тривалий та кропіткий процес, який не терпить поспіху та необдуманих рішень. Будь-які помилки під час просування можуть коштувати місяців робіт. У перші місяці ви зможете побачити результати за низькочастотними запитами, які просуваються простіше.

Потрібно також розуміти, що на локальне просування сайтів із послугами впливають різні фактори, серед яких: ваш досвід у ніші, конкуренція, бюджет, початковий стан ресурсу та інші фактори. Стандартно ви можете орієнтуватися на такі показники:

Результат через 3 місяців:

  • З’являється перший трафік за НЧ ключами;
  • Закінчений етап підготовки;
  • Початок етапу оптимізації.

Отримуємо перші позиції в пошуку та трафік із пошукових систем

Результат через 6 місяців:

  • З’являється стабільний трафік за НЧ та СЧ ключами;
  • Завершена оптимізація сайту;
  • Активна реалізація посилального плану;
  • Активна реалізація контент плану.

Збільшуємо обсяг трафіку із пошукових систем

Результат через 12 місяців:

  • Сайт ранжується за основними ключами в ТОПі видачі;
  • У сайта є динаміка зростання та збільшення трафіку;
  • Переогляд стратегії просування.

Сайт вже конкурентоспроможний в пошуку

У кожному окремому випадку ми прагнемо гарантувати швидке локальне просування без шкоди для якості. Використовуємо лише “білі” методи просування, тому отримані результати залишаться надовго.

Відповіді на популярні запитання

Як відбувається SEO-просування сайтів локальних послуг?

Перше що потрібно зробити при SEO просуванні сайту з послугами – це детальний аналіз конкуренції. Важливо зрозуміти – хто ваші конкуренти, які послуги вони пропонують на своєму сайті, якого типу у них контент, про що пишуть у блозі та яка динаміка розвитку контенту та посилань. Це все дає можливість зрозуміти загальну ситуацію та наскільки ефективним буде локальне СЕО-просування.

Разом з цим потрібно буде провести посилальний та технічний аудит сайту на поточний момент. Аналізується поточний контент та зручність структури. Це дає можливість визначити основні проблеми, через які послуги з розкрутки сайтів можуть бути малоефективними – навіть на перший погляд не серйозна технічна помилка може значно уповільнити процес просування.

На базі отриманої інформації після ретельного аналізу відбувається складання списку технічних завдань і складається посилальний план. За результатами досліджень проводиться робота з оптимізації ресурсу, виконуються технічні завдання, будується посилальний профіль та удосконалюються локальні фактори. В результаті інтернет-ресурс починає більше подобатися пошуковим системам і відбувається підвищення позицій.

Скільки коштує просування сайтів?

Замовляючи послуги просування сайту, кожного цікавить вартість. Але ви повинні розуміти, що ціна просування може залежати від десятків різних факторів. Особливо сильно на вартість впливає рівень конкуренції у ніші. У надто конкурентних нішах вартість буде вищою, ніж просування у новій галузі – потрібно дивитися на те, чи можливо їх взагалі наздогнати, а якщо ні – якими способами це можливо зробити.

Оплачуючи послуги з просування сайту, до бюджету закладається оплата послуг команди SEO-фахівців, витрати на копірайтера та посилання. Дізнатись ціну для просування вашого сайту ви можете залишивши заявку, або зателефонувавши нам.

Особливості просування сайтів послуг

Пошукове просування комерційних сайтів з послугами – це досить складний процес, який має низку особливостей. Серед основних із них:

  • Підвищена конкуренція. Фактично всі компанії в різних сферах мають сайт. Тобто одну й ту саму послугу пропонують десятки, а іноді й тисячі різних ресурсів. Це означає, що за високі позиції завжди доводиться боротися. А виграє цю боротьбу той, чий сайт найбільше може задовольнити запити користувачів – він повинен бути не тільки технічно оптимізований, але й мати привабливий дизайн, зручну навігацію та цікавий контент.
  • Ретельний вибір ключових слів. Якщо говорити про послуги з просування комерційних сайтів, то особливо важливо ретельно підбирати семантичне ядро і сконцентруватися саме на тих ключах, що будуть давати реальні продажі. 
  • Внутрішні чинники. Весь внутрішній зміст на такому ресурсі має переконати клієнта, щоб він вирішив звернутися саме до вас: цікавий і корисний контент, приємний дизайн ресурсу, вичерпні описи, логічний інтерфейс, наявність відгуків, контактна інформація у видному місці і т.д. Це сприятиме покращенню просування.

І це лише основні особливості, якими відрізняється пошукове просування сайтів послуг від інших ресурсів.

Що робити, якщо маю молодий сайт? Чи зможете ви мені допомогти?

Якщо створення сайту для просування послуг лише нещодавно закінчилося – це непогано. З одного боку, у вас новий сайт, де ще “умільці” не встигли “втопити” сайт. У цей час про нього не знає пошукова система, тому просування буде досить складним.

Наша команда доволі часто працює із молодими сайтами. Процес просування молодого сайту відбувається за стандартною схемою: проводиться аналіз сайтів конкурентів, розробляється зручна та логічна структура, проводиться внутрішнє перелінкування, сторінки наповнюються релевантним контентом із ключовими словами, покращується юзабіліті.

Чи можете ви збільшити продаж “старого” сайту після просування?

Збільшення продажу ваших послуг – це основне завдання, яке стоїть перед фахівцями iBrain, якщо ви вирішили замовити просування сайту. “Старий” сайт буде технічно та візуально покращено, щоб сподобався пошуковій системі Google та потенційному клієнту. Це означає, що підвищуватиметься кількість продажів. В деяких випадках проводиться редизайн старого сайту, щоб він відповідав сучасним трендам.

Що впливає на просування веб-сайтів послуг?

Стандартно сайти з послугами знаходяться серед сотень аналогічних ресурсів, тому процес просування відносно тривалий та складний. На швидкість просування сайтів послуг можуть впливати такі фактори, як регіон просування, можливий бюджет, вік домену, якість контенту, якість посилального профілю, поведінкові фактори та багато іншого. Загалом десятки різних факторів мають вплив на швидкість просування, які враховують наші фахівці під час роботи.

Що входить до послуг SEO-просування?

У послуги пошукового просування сайту входить: проведення SEO-аудиту, виправлення технічних помилок, аналіз конкурентів, складання семантичного ядра, розробка структури, зовнішня та внутрішня оптимізація сайту (крауд ​​маркетинг та лінкбілдинг), контроль ключових слів. У кожному окремому випадку практикується індивідуальний підхід, щоб досягти максимальної ефективності роботи.

Чи робите ви просування «під ключ»?

Команда iBrain може здійснити просування сайту з послугами «під ключ». Ми проводимо повний комплекс робіт. У команді є спеціалісти різного профілю, кожен з яких професіонал у своїй справі, тому вдається досягати позитивних результатів. При цьому слідкуємо за останніми тенденціями та змінами алгоритмів у Google, щоб просування було швидким та ефективним.