+38 (067) 648 0880

Кейс сайту мувінгової компанії (США)

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
консультація

20+

відгуків Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

30
клієнтів

Кейс сайту мувінгової компанії (США)

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
клієнтів
20+
відгуків
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

Просування сайту мувінгової компанії в США.

Клієнт

Сайт мувінгової компанії – приватні та комерційні переїзди в рамках 1 штату. Локальний бізнес, базується в одному штаті.

Досить висока конкуренція, Local Pack за всіма основними ключовими запитами.

Мета клієнта – поліпшити якісні показники сайту, позиції та трафік. Отримати перших клієнтів.

Вихідні дані та проблеми проєкту

Регіон: USA, конкретний штат.

Пріоритетна пошукова система: Google.

Час просування: з травня 2021 по вересень 2021 р.

Бюджет клієнта: посилання + контент = 200$ на місяць.

Сторінок в індексі: до 10 сторінок.

Домен – домен можна називати новорегом, практично відсутня історія. У Вейбек машинс хоч і були присутні згадки від 2010 року, але постійно розміщеного сайту там не було, до моменту купівлі клієнтом. На момент старту просування було 4-5 посилань на сайт. Трафік сайт теж не отримував.

Стан сайту – веб-ресурс надійшов тільки з розробки, півроку до старту просування “відстоювався” в базовому стані. Структура сайту була відсутня, у блозі були розміщені статті з Lorem Impsum. Всього просуваються 4 сторінки, більшість без контенту або без достатнього обсягу елементів контенту.

На сайті є низка серйозних технічних проблем:

До просування клієнт намагався оптимізувати сайт своїми силами. Наприклад, базове просування посиланнями було присутнє – розміщення сайту в каталогах, публікація окремих статтей, крауд маркетинг. Загалом, посилальний профіль був вкрай слабкий.

У клієнта свій розробник – виконуються основні завдання.

Бюджет на копірайтера – від SEO фахівця, обмежений

Посилальне просування – бюджет для цієї ніші низький.

Внутрішня оптимізація

На старті просування було проведено повний технічний аудит, який допоміг знайти більшість технічних проблем. Це був перший етап робіт над сайтом.

З критичних знайдених проблем виділили:

  1. Проблеми зі швидкістю завантаження.
  2. Проблеми з 404 помилками.
  3. Велика кількість 301 редиректів.
  4. Некоректне виведення контактних даних і локальна оптимізація
  5. Зайві дублюючі сторінки (необхідно було склеїти) і/або прибрати генерацію.
  6. Вихідні посилання.
  7. Відсутність мікророзмітки.

Основний акцент приділили оптимізації контактних даних на сайті, оскільки для локального бізнесу це головне.

Разом із командою розробника було виправлено більшість проблем протягом перших 2 місяців просування.

Так само провели базову SEO оптимізацію всіх основних сторінок сайту.

Семантичне ядро і контент-план

Оскільки сайт молодий і структура була відсутня, то на цей напрямок було кинуто всі основні зусилля. Насамперед, було проведено детальний аналіз конкурентів і створено структуру для сайту, розбиту на пріоритети.

Під час просування (1 черга контенту) реалізували й оптимізували 10 посадкових сторінок (локації та послуги), а також склали рекомендації щодо реалізації 23 сторінок послуг і 14 сторінок локацій.

Загалом, у просуванні перебувало 170 ключових запитів для 12 посадкових сторінок.

Під час роботи склали контент-план на 3 черги для реалізації контенту з докладними ТЗ копірайтеру на написання.

Зовнішня оптимізація

Основні цільові конкуренти в ніші мають сильну масу посилань. На старті робіт було проведено детальний аналіз ніші з визначенням основних трафікових сторінок, звідки беруть трафік і посилання.

Середні показники за конкурентами:

Аналіз допоміг визначити, які саме посилання варто розміщувати, а також дуже допоміг у опрацюванні структури. У зв’язку з просуванням молодого сайту, було обрано стратегію обережного просування.

Посилальний профіль сайту за час просування було збільшено з 4 до 65 доменів за даними Ahrefs. Після відходу клієнта з просування частина посилань відпала, а нові не додавалися.

Які посилання використовували:

Загалом під час роботи було розміщено:

Хід роботи над проєктом

Роботи над проєктом умовно можна роздилити на 2 глобальні етапи – аудит та реалізація технічних завдань, сформованих на основі отриманих аналітичних даних.

1/4

Детальний аналіз ніші

На старті робіт над проєктом, насамперед, було проведено детальний аналіз ніші з метою пошуку точок зростання. Необхідний був детальний ресерч ключових запитів за частотністю з використанням таких сервісів: serpstat, ahfrefs, keyword planner, semrush. На основі цих даних було зібрано маски запитів, за якими було проведено аналіз ніші, збір конкурентів і зібрано повне семантичне ядро.

2/4

Технічний аудит

Разом із цим було проведено повний технічний аудит сайту і складено ТЗ на всі основні технічні проблеми. Розробник виконав більшість завдань і вкрай оперативно реагував на появу недоробок.

3/4

Контент-план

На основі аналізу сайту, ніші та семантики склали контент-план і одразу передали копірайтеру та розробнику ТЗ на його впровадження першу чергу. На жаль, через відсутність достатнього бюджету, не вийшло реалізувати кожну з черг контенту, через що сайт розвивався не на 100%.

4/4

Оптимізація

Після всіх аналітичних завдань перейшли до стандартного пулу завдань – оптимізація посадкових сторінок, мета-теги, лінковка, нарощування маси посилань. Обмежений бюджет по останньому пункту змушував працювати з майданчиками невисокої якості, основний акцент було зроблено на крауд-посилання і сабміти. Для роботи з посиланнями використовувалися гестпостинг, аутріч + сторонні виконавці. Основний акцент був зроблений на найперспективніші сторінки для отримання трафіку.

Результат етапу

  • Ресерч ключових запитів за частотністю
  • Збір масок запитів
  • Визначення ТОПових конкурентів
  • Формування СЯ

Результат етапу

  • Формування ТЗ на виправлення тех. проблем
  • Виправлення розробником технічних недопрацювань

Результат етапу

  • Підготовка ТЗ для копірайтера
  • Створення нового контенту

Результат етапу

  • Оптимізація посадкових сторінок
  • Робота з мета-тегами
  • Перелінковка
  • Зовнішні посилання

Які технології ми використовували?

keyword planner
serpstat

Роботи біля SEO

Для просування будь-якого локального бізнесу в США величезну роль відіграє його присутність в інтернеті, а саме репутація. Важливо довести пошуковій системі Google, що це реальний сайт, а не пустишка.

Величезну роль відіграє наявність у компанії активного профілю в соціальних мережах, присутність у локальних каталогах, наявність Google My Business і достатня кількість коментарів в акаунті. До того ж, дуже важлива присутність у локальних сервісах типу Yelp, Thumbtack.

У клієнта всі ці моменти були відсутні і з великими труднощами виходило проводити реєстрацію та оптимізацію сервісів. Під час роботи було складено докладні рекомендації зі створення, реєстрації профілів у соцмережах і на сайтах відгуків. Було проведено (в рамках додаткової роботи) реєстрацію та оптимізацію Google My Business, а також складено рекомендації для стимулювання клієнтів на отримання відгуків.

Результати та нюанси роботи з проєктом

Динаміка позицій сайту мувінгової компанії (США)

 

Динаміка позицій з 30.04.2021 по 18.07.2021 р.

Динаміка позицій сайту мувінгової компанії після додавання ключів

 

Динаміка позицій з 22.07.2021 по 30.09.2021 (після додавання партії нових ключових запитів)

Кейс просування сайту мувінгової компанії в США

 

На дату 18.07.2021 року велика кількість ключових запитів вийшли на 10-40 позиції.

Порівнянням з першим зрізом ключових запитів від 22.04.21 р.

Порівняння з першим зрізом ключових запитів для мувінгової компанії

Порівняння з першим зрізом ключових запитів для мувінгової компанії

Порівняння з першим зрізом ключових запитів для мувінгової компанії

Порівняння з першим зрізом ключових запитів для мувінгової компанії

Порівняння з першим зрізом ключових запитів для мувінгової компанії

Порівняння з першим зрізом ключових запитів для мувінгової компанії

 

На момент складання кейса близько року роботи за проєктом не проводили. За цей час:

Зовнішні посилання на сайт

Ріст трафіку з пошукової системи

Перехід по ключовим словам з пошуку

Якщо дивитися поточні позиції (вересень 2022 року), то позиції сайт займає такі:

Позиції сайту мувінгової компанії

Позиції сайту мувінгової компанії

Позиції сайту мувінгової компанії

Позиції сайту мувінгової компанії

Тобто, завдяки природному зростанню, сайт без активного SEO просування за конкурентними запитами (seattle moving services) уже вийшов у NJG-10, а за ВЧ ключами, на кшталт “Seattle Movers”, упевнено сидить в ТОП-20.

Висновки за результатом роботи з проєктом

Для молодого сайту в конкурентній ніші за 6 місяців просування досягли непоганих результатів. Частина запитів з’являлася на 1 сторінці, більшість частотних запитів впевнено закріпилися на 3-5 сторінках, але цих результатів було недостатньо для досягнення основної мети.

Для досягнення цілей клієнта не вистачило достатнього бюджету на контент і просування за допомогою посилань. Сайту дуже сильно не вистачає потужних трастових посилань з локальних ЗМІ, а також достатньої кількості аутріч посилань високої якості. Так само обсяг сторінок значно програє конкурентам, немає можливості реалізувати всі необхідні посадкові сторінки й активно розвивати блог.

Рекомендація для будь-якого локального сайту – додавати 2-4 статті в блог щомісяця.

Загалом, результати на фінал просування, а також на результати через рік після просування (без роботи над сайтом у цей період) показують правильність вибору стратегії і потенціал до розвитку.

Продовжуючи активне просування, нарощуючи кількість посилань і продовжуючи посилювати й розміщувати контент на сайті, клієнт може отримувати дедалі вищі позиції в пошуковій видачі Google і залучати нових клієнтів.

01

SEO просування інтернет-магазину

02

SEO просування молодого сайту

03

SEO-просування корпоративних сайтів

04

SEO-просування сайтів послуг

Інші кейси