+38 (067) 648 0880

Ведення туристичного сайту в Україні під ключ – зростання з 25 до 3000 кліків на добу за 2 роки.

Старт просування – вересень 2020 року: 855 відвідувачів/місяць.

Стан на липень 2023: 76.2к відвідувачів/місяць.

Динаміка розвитку за останні 16 місяців (від 2022-05-08 по 2023-08-08-08) відображена на скріншоті.

 

Динаміка розвитку туристичного порталу за 16 місяців

Клієнт

Сайт позиціонує себе як місцеві експерти у сфері туризму по Закарпаттю (Україна). Ведення проєкту під ключ з повною залученістю клієнта, а також місцевих експертів з його боку.

На старті домен має історію, є трафік на блог і великий пул якісних інформаційних статей. Відсутній комерційний трафік і структура комерційної частини сайту.

Мета клієнта – конвертувати поточний інформаційний трафік у комерційний, а також загалом зростання трафіку з органічної видачі.

Опис ніші

У просування туристичного сайту є своя специфіка на відміну від інших проєктів і, насамперед, це контент. Аналізуючи основних гравців цієї ніші, слід розуміти – сотні й тисячі тематичних сторінок, опис кожного куточка й каменя обраного регіону, і саме це приносить бажаний результат.

Але не тільки у розмаїтості структури справа, важлива також і експертність контенту. Людина, яка пише тексти, має розуміти особливості колориту, знати цю місцевість і в ідеалі побувати там.

Проблеми проєкту

Регіон: Україна, всі регіони

Пріоритетна пошукова система: Google

Час просування: з 01.09.20 по 08.08.23 (і до зараз)

Кількість трафіку: 855 відвідувачів/місяць

Кількість доменів, що посилаються: 65 унікальних доменів

Мовні версії: 4 версії – укр, ру, англ, нім

На старті просування сайт був розділений на 3 групи сторінок, реалізованих на різних сайтах (1 домен):

  1. Блог – найбільш опрацьована частина сайту на етапі старту просування. У блозі знаходилося кілька сотень якісних статей, які забезпечували трафік.
  2. Карта – на сайті було наповнення пам’ятками і варіантами житла/санаторіїв. Розділ отримував якийсь трафік, але в основному сезонний.
  3. Комерційна частина – найменш опрацьована частина, була відсутня концепція цього розділу і його наповнення. Були присутні тільки сторінки локацій без контенту. Реалізовано на окремому WP.

Технічний стан сайту – на старті просування було проведено технічний аудит сайту і виявлено велику кількість технічних проблем, найсерйозніші з них:

  • Погана оптимізація лінковки і зв’язку між 3 версіями сайту.
  • Помилки з дублюванням на версії блогу і комерційної частини. З них були серйозні – некоректна робота зміни валют, генератори дублів.
  • 404 помилки.
  • Помилки з пагінацією.
  • Некоректне налаштування robots.txt.
  • Некоректна робота фільтра і хлібних крихт на комерції і т.д.

Контент – у сайту на старті був великий блог з великою кількістю якісних і унікальних статей, які й генерували стартовий трафік. Це хороша основа для майбутнього просування ресурсу, оскільки завжди краще рухати сайт вже “знайомий” пошуковику, ніж сайт з нуля. Так само як база для комерційного напряму став розділ /map/.

Команда проєкту

Замовник робіт

SEO фахівець

Помічник SEO фахівця

Місцевий експерт

2-3 розробники

2-3 копірайтери

2 контент-менеджери

Веб-дизайнер

Хід роботи над проєктом

На початку роботи над проєктом було проведено 3 глобальні аналізи:

1. Детальний аналіз конкуренції

Аналіз конкуренції допоміг виявити основних конкурентів, зрозуміти, в якому напрямі варто рухатися і до яких показників сторінок/контенту/посилань/структури слід прагнути. На основі цього аналізу формувався подальший план робіт

2. Технічний аудит сайту

Технічний аудит сайту допоміг виявити основні проблеми ресурсу, які не давали йому отримувати додатковий трафік і призупинили його розвиток. Здебільшого, це були шаблонні проблеми з дублюванням, але так само були й серйозніші пункти, на виправлення яких пішло набагато більше часу*

3. Аналіз контенту і структури

Робота з контентом, мабуть, найважливіший і максимально трудомісткий етап роботи з цим проєктом. У замовника, крім наявності контенту, була головна вимога – експертність завжди і в усьому. Тому процес підготовки текстів займав набагато більше часу, ніж для будь-якого іншого проєкту

*слід зауважити, що швидке виправлення критичних помилок сайту дало змогу за 4 місяці збільшити трафік з 855 кліків на місяць до 1443.

Деталі аналізу контенту та структури

Першим етапом була зібрана команда під роботу з контентом:

  • SEO фахівець – підготовка ТЗ, збір семантики, розробка плану.
  • Копірайтер(и) – написання контенту за ТЗ, створення каркасу.
  • Місцевий експерт – правки ТЗ і текстів, вичитка написаного й опублікованого контенту.
  • Перекладач – переклад контенту під кожну мовну версію.
  • Контент-менеджер – публікує контент, виконує правки по сторінках.

У підсумку ланцюжок роботи з контентом хоч і міг здатися занадто перевантаженим, але це вимушений захід для отримання якісного експертного контенту:

  1. Збір семантики і підготовка ТЗ SEO фахівцем.
  2. Доопрацювання ТЗ місцевим експертом, насичення необхідними пунктами.
  3. Написання тексту копірайтером.
  4. Вичитування і доопрацювання тексту місцевим експертом.
  5. Переклад контенту на всі мови перекладачем.
  6. Розміщення контенту контент-менеджером.
  7. Повторна перевірка/оптимізація сторінки seo фахівцем.
  8. Через певний час перегляд/актуалізація місцевим експертом.

На старті на сайті була величезна кількість корисного контенту, але він був розкиданий по різних версіях сайту (блог, комерція, карта) і не давав необхідного результату. Для роботи з ним необхідно було розробити основну концепцію просування комерції.

На старті просування акцент робили у бік 5 основних локацій, і метою комерції було обрано тури та екскурсії до/з цих локацій.

Підсумком було обрано таку концепцію – створення сторінок хабів локацій, з повним заглибленням у опрацювання кожної з них. На основі цього і був розроблений контент-план, який почали поступово впроваджувати.

Семантичне ядро і контент-план

Робота з контентом і семантичним ядром ведеться за описаною вище схемою. З цікавого, гадаю, варто виділити те, що на старті розвитку було обрано концепцію роботи за групами локацій, наприклад, вибрали “Ужгород” і опрацьовуємо до максимальної глибини цю локацію, створюючи 15-20 дочірніх сторінок.

Наразі від цього підходу відмовилися, через надто довгий процес, і працюємо більше на ширину з поступовим поглибленням у міру необхідності. Вибір такого підходу дав змогу істотно збільшити кількість посадкових сторінок комерції і охоплювати, насамперед, ВЧ/СЧ ключі.

Так само дуже сильно допомогла наявність контенту в блозі і на карті, левова частка часу роботи з контентом йде на перенесення інформації з цих груп на комерцію. Загалом, це один з окремих векторів роботи, який приносить хороші результати, завдяки створенню “великих хабів” з розкиданих по різних версіях сайту сторінок.

За час просування команда, що працювала над проєктом, отримувала досвід і, залежно від реакції пошукових систем, коригувала стратегію.

Згідно з даними Ahrefs за час просування проєкту (на травень 2023 року) кількість ранжированих сторінок було збільшено з 244 до 1373.

Внутрішня оптимізація

На старті просування сайт мав низку технічних помилок, як критичних з можливістю швидкого виправлення, так і глибоких. Оскільки помилок і завдань було досить багато, була розроблена таблиця пріоритетності, і кожен пункт виконували в міру його важливості для максимального ефекту.

Частина робіт, як-от робота фільтра, вимагали практично повного перероблення сайту, тому цю проблему було вирішено усувати за допомогою “милиць”, а саме створенням ручного перелінковування на базі звичайних сторінок, а проблеми з посиланнями вирішували редиректами та заборонами.

Загалом, виправлення деяких технічних проблем і завдань відбувається й досі, що не заважає ефективному розвитку ресурсу, адже завжди опрацьовуються пріоритети розвитку.

Зовнішня оптимізація

Не слід забувати і про посилання на сайт – за час роботи над проєктом велася активна робота над просуванням за допомогою посилань з інших ресурсів. Основний акцент було зроблено на розміщення статей на трастових місцевих ресурсах, але також використовувався і крауд-маркетинг. Для виведення в ТОП висококонкурентних сторінок використовувалися посилання з головної сторінки. За час роботи (на травень 2023) кількість доменів було збільшено з 65 до 379.

Результати та нюанси роботи з проєктом

За час роботи над проєктом (2.5 років) був реалізований величезний шматок роботи та вдалося досягти результатів в 3000 відвідувачів на добу (пік).

Нижче розглянемо трохи показників у цифрах і графіках.

Динаміка трафіку комерційної частини з 1.09.2020 по 1.08.2023 р.

Як видно, на старті комерція збирала 0 трафіку, до поточного моменту комерція стала отримувати понад 2 390 відвідувань на добу.

Динаміка трафіку блогу з 1 вересня 2020 по 1 травня 2023 р.

Трафік блогу так само отримав зростання – з 30-40 відвідувачів на добу і до 300 на добу на зараз.

Динаміка трафіку сайту за 16 місяців

Сайт впевнено закріпився в ТОП-10 за високочастотними запитами, а також за комерційними ключами

Динаміка зміни середньої позиції за відстежуваними групами ключів

Графіки трафіку і посилань за Ahrefs показують наступну динаміку

Висновки щодо розвитку проєкту

У сайту величезний потенціал до подальшого розвитку і зростання трафіку. Наразі роботи з сайтом тривають. Ще велика кількість не описаних локацій і не охоплених комерційних напрямків, що вимагає постійної роботи всієї команди – від пошуку сторінок, до написання і розміщення контенту.

У поточних планах щодо проєкту – впровадження SEO-фільтра і перероблення функціоналу пошуку, редизайн сайту, а також істотне зміщення акцентів у роботу з житлом.

Окрему подяку слід віддати замовнику, адже саме його повна взаємодія з командою та участь у проєкті дала змогу досягти подібних результатів.

Результати просування в цифрах

1
Унікальних кліків за добу
1
Відвідуваннь за місяць
1
Сторінок в пошуку Google
1
Посилань з трастових сайтів

Наші послуги в ніші SEO просування