Внутрішня оптимізація
Під час повного SEO аудиту вдалося виявити низку проблем, які негативно впливали на просування сайту. Це такі проблеми як:
- Форма замовлення була розміщена на окремому ресурсі, а не на основному сайті, що погіршувало поведінкові фактори сайту. Так само гугл карти посилалися не на поточний сайт, а на сторонню форму замовлення. Виправили цей момент, реалізувавши замовлення через основний сайт.
- Структура сайту – сторінки основних послуг були сильно заховані в сайті, були відсутні наскрізні посилання на цікаві для клієнта сторінки, а також загалом була низка проблем із лінкуванням. Перерозподілили внутрішню вагу, прибравши наскрізні посилання на сторінки низького пріоритету (наприклад, вакансії), або приховали тегом nofollow, додали посилання в шапці на сторінки послуг, модернізували головну сторінку сайту. Додали html карту сайту.
- Лінковка з блогу. На сайті велика кількість статей у блозі, але вони не пов’язані з комерцією. Склали таблицю лінковки для додавання анкорних посилань з тіла статей.
- Проблеми з дублюванням – типові проблеми практично для будь-якого сайту. Налаштували потрібні редиректи, модернізували шаблони мета-тегів.
- Додали мікророзмітку.
- Покращили швидкість завантаження.
- Трохи допрацювали налаштування багатомовності, додавши в hreflang x-default.
- Оптимізували вихідні посилання.
- Виправили помилки із заголовками H1-H6.
- Виправили інші дрібніші помилки.
Маркетинговий аналіз
Одним із найважливіших завдань роботи був комплексний аналіз конкуренції. Основною метою було виділити сайти конкурентів і зрозуміти, куди, як і за рахунок чого вони отримують трафік з пошукової системи Google.
По завершенню робіт ми підготували аналіз, в якому виділили такі дані:
- Повний розбір видачі за цільовими напрямками. За основними ключами в ТОПі стояли клініки і зоомагазини, за суміжними послугами були присутні моносайти під послуги (грумінг-сервіс і т.д.). Цим аналізом ми показали, хто де і як сидить у видачі, з ким доводиться конкурувати за кожним окремим напрямком, і які в них метрики.
- Виділили 4 основних конкурента клініки, які показують хорошу динаміку. Провели детальний розбір кожного конкурента: топові сторінки, трафік, кількість посилань, їхні позиції, дизайн, завдяки чому стоять у ТОПі, вік, динаміка розвитку, їхні ключові слова.
- З основних конкурентів виділили цікаві напрямки, які можна вважати потенційними точками зростання. На основі них склали структуру і напрацювання для майбутнього контент-плану.
- Підготували резюме з детальними поясненнями всього аналізу, основні переваги основних конкурентів і практичні рекомендації щодо того, що потрібно робити, щоб наздогнати і перегнати найближчих конкурентів.
Семантичне ядро та контент-план
На основі інформації, отриманої під час аудиту та маркетингового аналізу, підготували структуру і за нею зібрали семантику – 275 ключових запитів, які були цікаві клієнту для подальшої роботи з ними. Зняли позиції за кожним із них, дали рекомендації щодо подальшої роботи.
Приклад семантичного ядра:
![Приклад семантичного ядра ветеринарної клініки](https://ibrain.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/pryklad-semantychnogo-yadra.png)
Оскільки роботу з контентом клієнт проводить сам, нам необхідно було підказати, в який бік рухатися. Підготували детальний контент-план з рекомендаціями щодо доопрацювання текстів:
- де потрібно дописати контент;
- де потрібно додати лінковку;
- де необхідно додати ключів або інші елементи якісного контенту.
Приклад пари пунктів з рекомендацій:
![Приклад рекомендацій щодо просування сайту ветеринарної клініки](https://ibrain.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/pryklad-rekomendatsii-dlya-prosuvannya-saitu-veterynarnoi-kliniky.png)
Результати та нюанси роботи з проєктом
Більшість можливих проблем із сайтом було виправлено, було складено рекомендації щодо подальшої роботи з веб-ресурсом і контентом. Складено рекомендації як поліпшити статті в блозі, щоб вони приносили більше результатів.
Через 6 місяців після виконання правок і рекомендацій ми можемо спостерігати такі результати:
Трафік на сайт з усіх регіонів зріс з 50 кліків на добу до 430, насамперед за рахунок блогу.
![Ріст трафіку ветеринарної клініки за рахунок блогу](https://ibrain.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/rist-trafiku-za-rakhunok-blogu.png)
Розвиток і доопрацювання статей у блозі дали істотне зростання трафіку за регіонами США та Великобританія.
Якщо дивитися по цільовому регіону – ОАЕ, то сайт так само отримав зростання. З 30 кліків до 50 кліків на добу.
![Зростання трафіку по регіонам](https://ibrain.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/zrostannya-trafiku-po-regionam.png)
За даними Ahrefs на сайті так само спостерігається позитивна динаміка зростання трафіку.
![Зростання трафіку по даним Ahrefs](https://ibrain.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/zrostannya-trafiku-po-ahrefs.png)
Якщо дивитися динаміку ключових запитів, то за низкою цільових ключів сайт зміг вийти в ТОП-10, а десь і в ТОП-5 за період з 22.10.22 по 05.05.23 р.
![Динаміка ключових запитів по вет. клініці](https://ibrain.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/dynamika-kljuchiv-po-vet-klinitsi.png)
На сайті залишається низка проблем, які не вдалося вирішити під час цих робіт. Це проблеми з версткою сайту, недостатньо опрацьовані шаблони комерційних сторінок, проблеми з E-A-T.
Але робота над сайтом з боку замовника триває, і наші рекомендації допомогли сайту отримати новий імпульс у динаміці зростання.
Щоб поліпшити поточні показники і показувати ще кращу динаміку, сайту слід зробити наголос на опрацювання шаблонів сторінок, оновити сайт і виправити низку проблем, пов’язаних з версткою, а також акцентувати увагу на пропрацювання напрямків медицини в глибину, а саме деталізації по захворюванням.