+38 (067) 648 0880

Якщо у вас є бізнес у вашому місті, але кількість клієнтів бажає кращого, тоді оптимальним вибором для вас стане локальне просування сайту в інтернеті. Це комплекс робіт, спрямованих збільшення органічного трафіку з певної локації, наприклад, у конкретному місті чи області.

Просування здійснюється в пошуковій системі Google, включаючи просування в картах Google. Оптимальний вибір для бізнесу, так як потенційні клієнти, що знаходяться неподалік, завжди потраплятимуть саме на ваш бізнес, якщо у них виникне потреба у конкретному товарі чи послузі.

Компанія iBrain – це не класичне digital-агентство, а злагоджена команда професійних SEO-фахівців. Ми не працюємо на потоці, вважаючи цей метод неефективним. Для нас кожен клієнт особливий, тому детально вивчаємо бізнес: особливості ніші, цільову аудиторію тощо. Подібний підхід дозволяє нам завжди досягати позитивних результатів. Вам достатньо лише зателефонувати до нас або залишити заявку на сайті.

Як відбувається SEO-просування локальних сайтів?

Замовляючи локальне SEO просування у нас, ви отримуєте повний цикл робіт. Це дає можливість вам в одному місці отримати всі необхідні послуги без необхідності пошуку інших підрядників. І найважливіше, що кожен етап виконуватимуть фахівці, які детально знайомі з вашим бізнесом, а це забезпечить винятково позитивні результати. Загалом процес SEO-просування для локального бізнесу складається з 3 основних етапів:

  • Підготовчі
    • Маркетинговий аналіз та аналіз конкуренції;
    • Технічний та SEO Аудит
  • Оптимізація
    • Впровадження аудиту;
    • Налаштування лінківки;
    • Робота з контентом;
  • Просування
    • Лінкбілдинг;
    • Написання нового контенту;
    • Постійна оптимізація сайту під пошукові алгоритми.

Подібний підхід сприяє тому, що ми відповідаємо за заплановані результати. Кожен етап здійснюється за повної взаємодії з клієнтом.

Етапи співробітництва

Проводячи локальне СЕО-просування, спочатку нашими спеціалістами проводиться первинний аналіз сайту, що дозволяє оцінити конкурентів, технічний стан сайту, юзабіліті, профіль посилань і т.д. На підставі отриманої інформації складається комерційна пропозиція та погоджується кошторис на проведення просування.

Якщо кожну із сторін усе влаштовує, підписується договір. Після підписання договору проводиться детальний маркетинговий аналіз та комплексний аудит сайту. Складається семантичне ядро і контент-план, згідно з яким буде проводитися локальне просування сайту. І коли все готово, здійснюється безпосередньо просування сайту.

Коли можна побачити результати локального просування?

Важливо враховувати, що локальне SEO-просування – це тривалий процес. Перші місяці зазвичай приводять клієнтів виключно за низькочастотними запитами. Все ж таки, локальне просування значно швидше, ніж просування по всій країні чи всьому світу. На швидкість просування можуть впливати різні чинники, серед яких можна виділити: локацію просування та конкуренцію, бюджет на просування, первинний стан сайту тощо. Ви можете орієнтуватись на наступні показники, але у кожен проект індивідуальний і для більш точних прогнозів потрібно провести поверхневий аналіз:

Результат через 3 місяців:

  • З’являється перший трафік за НЧ ключами;
  • Закінчений етап підготовки;
  • Початок етапу оптимізації.

Отримуємо перші позиції в пошуку та трафік із пошукових систем

Результат через 6 місяців:

  • З’являється стабільний трафік за НЧ та СЧ ключами;
  • Завершена оптимізація сайту;
  • Активна реалізація посилального плану;
  • Активна реалізація контент плану.

Збільшуємо обсяг трафіку із пошукових систем

Результат через 12 місяців:

  • Сайт ранжується за основними ключами в ТОПі видачі;
  • У сайта є динаміка зростання та збільшення трафіку;
  • Переогляд стратегії просування.

Сайт вже конкурентоспроможний в пошуку

Ми завжди прагнемо забезпечити максимально оперативне просування, щоб ви почали отримувати перших клієнтів у найкоротший термін.

Відповіді на популярні запитання

Як відбувається SEO-просування локальних сайтів?

Хоча на перший погляд локальне просування і не відрізняється від класичного, але є ряд своїх нюансів. Аналогічно перед початком робіт необхідно провести аналіз конкуренції і зрозуміти, що відбувається у ніші, провести посилальний аудит, технічний аудит, аналіз поточного контенту і структури. Це дає можливість знайти ті проблеми, які заважають повноцінному зростанню позицій під час просування сайту.

Коли вся інформація була зібрана, відбувається складання списку технічних завдань та складання стратегії роботи з посиланнями. За результатом роботи будуть проводитися роботи з оптимізації сайту: впровадження технічних завдань, оптимізація лінковки, посилення локальних факторів, наприклад, просування на Google картах. Подібний підхід дозволяє фахівцям iBrain гарантувати клієнтам позитивні результати роботи.

Скільки коштує просування локального сайту?

Ціна на локальне просування у Києві, Харкові, Дніпрі, Львові та інших містах України залежить від десятків різних факторів. Головним критерієм вартості просування є конкуренція у ніші. Перш ніж буде названо вартість локального просування, проводиться ретельна оцінка конкурентів. Ми оцінюємо, які ресурси потрібно витратити, щоб їх можливо було наздогнати та наскільки це доцільно. У деяких випадках біль раціональним рішенням буде отримання трафіку через інші канали.

Разом з цим, бюджет на просування включає оплату послуг SEO-команди, копірайтера, контент-менеджера і вартість посилань. Зв’яжіться з нами через форму і ми залюбки прорахуємо для вас вартість просування Вашого сайту.  Стандартно вартість локального просування сайтів стартує від XX$. У кожному випадку практикуємо індивідуальне ціноутворення кожного проекту, залежно від потреб клієнта.

Які особливості просування локального сайту?

Загалом процес локального просування сайту за своїм принципом, на перший погляд, не відрізняється від класичного просування сайту. Основна особливість полягає в тому, що основний акцент робиться на факторах які підтверджують реальність бізнесу. Важливим є розміщення та просування сайту на популярних сторонніх ресурсах, наприклад, просування Google Business у Google картах. Для західних країн великий плюс додасть розміщення на сайтах на кшталт Yelp/Houzz.

Фахівцям важливо опрацювати на сайті експертність та локальність. Пильна увага приділяється мікророзмітці та розвитку контенту. Вкрай важливим є блог, який зможе довести експертність компанії. Ще однією особливістю просування локального сайту полягає у реалізації структури з урахуванням локальності. Проробляються ключові слова, пов’язані з усіма необхідними геолокаціями, включаючи міста, передмістя, райони, якщо є попит.

Чи робите ви просування на картах Google?

Ми пропонуємо послуги комплексного локального просування сайтів. Якщо потрібно, ми надаємо послуги просування у Google-картах.

Якщо у вас залишилися питання, або ви хочете замовити просування локальних сайтів, вам потрібно лише зателефонувати до нас або залишити заявку на сайті. Завжди готові надати консультацію з питань, що цікавлять.