+38 (067) 648 0880

На сайт не приходять клієнти? Причини бувають різними. Якщо власник намагається самостійно виконати розкручування свого ресурсу, а знань для цього недостатньо – так і продовжуватиметься далі.

Звичайно, можна прийняти до штату фахівців, які будуть постійно займатися розкруткою. Так, дійсно – ці роботи не виконуються однією людиною, особливо коли сайт великий. Але зарплати постійних додаткових співробітників не завжди витримає бюджет компанії. У такому разі доведеться самостійно займатися просуванням ресурсу в пошуковій мережі. Якщо немає часу на навчання чи залишилися незрозумілі питання – достатньо записатися на консультацію до СЕО-фахівця. Він підкаже, у чому полягає проблема, відповість на всі питання. Якщо необхідно, з ним можна підписати контракт на виконання послуг – і це буде вигідніше, ніж постійно виплачувати зарплату працівникові.

Кому і коли потрібна консультація SEO-спеціаліста?

Звичайним користувачам невідомі вимоги пошукових систем, крім того, постійно змінюються алгоритми. SEO-консультація потрібна, коли спостерігається різке просідання місця вебресурсу за всіма ключами. Крім того, вона буде потрібна, якщо власник протягом тривалого часу не спостерігає зростання позицій, навіть якщо проводяться різні заходи.

У деяких випадках вебресурси повністю вилітають із ранжирування в різних пошукових системах – тут не обійтися без послуг фахівця. Також замовити консультацію у СЕО-фахівця можна, коли відбулося помітне зниження відвідуваності сайту або потрібно перевірити дії власного співробітника.

Консультація – відмінний варіант для:

  • власника бізнесу – він зможе поставити всі питання безпосередньо фахівцеві;
  • СЕО фахівця-початківця – він зможе підвищити свою кваліфікацію;
  • менеджера з реклами – він дізнається, як розвивати проєкт, щоб він став успішним.

Які питання допоможуть вирішити консультації з СЕО-просування?

Фахівці займаються пошуками проблематики зростання позицій ресурсу. Потрібно враховувати, що не по всіх тематиках можливе здійснення залучення трафіку з пошукових систем. Фахівець:

  • відповість на всі запитання;
  • вкаже на основні помилки;
  • пояснить основні засади роботи;
  • перевірить правильність контенту, семантики тощо;
  • скоригує стратегію просування.

Завдяки СЕО-консультації клієнт зможе самостійно розібратися у принципі роботи пошукових систем, контролювати власних співробітників та навчиться грамотно просувати свій ресурс.

FAQ

Що таке SEO-консалтинг?

Консультація з SEO-оптимізації сайту – послуга, яка стає все більш популярною. Завдяки їй клієнт отримує професійну допомогу з просування сайту, при цьому для управління вебресурсом не потрібно залучати дорогого фахівця.
Позиція сайту у великих пошукових системах залежить від різних факторів. Вплив надає і сервер, вибраний для розміщення сайту, і якість контенту, розміщеного у ньому.

Фахівець аналізує вебресурс, виявляє основні помилки та дає рекомендації. Також він:

  • аналізує оптимізаційну компанію, проведену співробітниками чи іншою СЕО-компанією;
  • вивчає хостинг, який використовується для розташування сайту;
  • перевіряє репутацію IP-адреси;
  • перевіряє можливість появи помилок на сервері;
  • аналізує слова, які використані для тегів заголовків, метатегів.

Також СЕО-фахівець виконує аналіз структури посилань на вебресурсі, оскільки після оптимізації внутрішніх посилань користування сайтом стане зручнішим для користувача, а зовнішніх – приведе клієнтів з інших ресурсів.

Щоб провести діагностику та визначити, наскільки ресурс відповідає технічним умовам, користуються різноманітними інструментами. Але тільки після дослідження всіх компонентів фахівець допоможе просувати на необхідні позиції.

Здається, що до фахівця звертатися нема чого, адже в інтернеті можна знайти чимало інформації на цю тему. Насамперед самостійне навчання займе чимало часу. Крім того, новачкові складно стежити за всіма змінами.

СЕО-консультація буде потрібна в різних ситуаціях. Перед створенням сайту спеціаліст:

  • з’ясовує, чи можливе залучення трафіку з пошукових систем;
  • консультує щодо створення сайту з правильною структурою;
  • розповідає, як не потрапити під санкції пошукових систем.

Також клієнт дізнається про нюанси просування вебресурсів різних типів, з різною тематикою. Фахівець навчить пошуку, отриманню та відбору донорів, складанню анкор-листа.

Якщо сайт вже існує, фахівець проконсультує з наступних проблем:

  1. Внутрішня оптимізація. Як усунути дублі сторінок, налаштувати robots.txt, створити посадкові сторінки, виконати перелінкування, оптимізувати метатеги, скласти тематичне ядро тощо.
  2. Просування молодого вебресурсу. Розкаже про нарощування трасту, про перші дії, про те, як отримати добрі результати за мінімальний термін.
  3. Поведінкові показники. Навчить, як їх покращити, використовуючи білі методи.

Для ефективного просування потрібно розібратися з просуванням конкурентних тематик шляхом залучення додаткового трафіку, можливостями виходу з-під фільтрів пошукових систем. Фахівець допоможе розібратися, чому відсутні продажі, заявки та трафік, відвідувачі залишають сайт.

Щоб самостійно розібратися, достатньо звернутися до фахівця. Завдяки його послугам сайт опиниться в ТОПі за короткий час.

Як проходить консультація щодо SEO-оптимізації?

Замовити послугу можна в будь-якому місті: Київ, Львів, Дніпро та інші. Для зв’язку можна зв’язатися за номером телефону, вказаним на сайті. Онлайн-консультація – найзручніший вид зв’язку, тому що ні фахівцю, ні клієнту не потрібно витрачати час на дорогу. Крім того, зв’язатися можна з будь-якої точки світу. За потреби можна зробити відеозапис SEO-консультації, щоб потім знову переглянути незрозумілі моменти.

Скільки коштує консультація СЕО-фахівця?

Вартість послуг залежить від того, чи обрано приватного фахівця чи агенцію. Різниця у якості послуги може бути значною. В агентстві зазвичай завдання вирішуються потоком. Але якщо ви звернетеся за допомогою до приватного фахівця в iBrain, ви одразу помітите різницю. Професіонал повністю увіллється у ваш проект, уважно розбереться з усіма нюансами.

Розрахунок вартості послуг – повністю прозорий, усі пункти прописані у договорі. Приховані платежі при цьому відсутні. Вартість консультації СЕО-спеціаліста також залежить від її тривалості.

Як перевірити роботу SEO-спеціаліста?

Основний показник – окупність коштів. Слід враховувати, що на отримання першого результату може знадобитися не один місяць, особливо, у разі запуску нового проекту. Динаміка вивчається за допомогою даних аналітики, достатньо подивитися, як збільшився потік клієнтів та звідки вони прийшли.

Фахівці рекомендують стежити за такими показниками:

  1. Обсягом виконаної роботи у період. Обов’язково потрібно уточнити, які завдання не були виконані і чому. Також СЕО-фахівець має надати план на наступний період.
  2. Позиціями веб-ресурсу. За наявності стійко позитивної динаміки можна говорити, що фахівець – справжній професіонал. У тому випадку, коли відбувається постійна зміна позицій сайту, варто задуматися про раціональність використання бюджету.
  3. Видимістю сайту. Для визначення можна використовувати різні сервіси. Достатньо завести в них посилання та спостерігати за зростанням показників.
  4. Організацією трафіку. Для перегляду змін слід скористатися аналітикою Яндекс та Google. Але це – не єдиний показник, який потрібно контролювати. Можливо, для проходження трафіку використовуються низькочастотні запити або зображення.

Слід враховувати, що більшість бюджету витрачається на тексти та купівлю посилань. Виконавець зобов’язаний надавати звіти.
Якщо результат влаштовує – співпрацю можна сміливо продовжувати.