+38 (067) 648 0880

Кейс SaaS компанії

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
консультація

20+

відгуків Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

30
клієнтів

Кейс SaaS компанії

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
клієнтів
20+
відгуків
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

Просування сайту платформи визначення місця розташування.

Клієнт

Сайт компанії з надання Geocoding API, Static Maps API, Routing API. Клієнт – розробник зі своєю командою розробників, експертів в даній ніші. Самі ведуть просування проєкту білими методами.

Клієнт надійшов із завданням дати експертні рекомендації щодо подальшого розвитку проєкту, вказати на недоліки і проблеми на сайті. Дати рішення для природного зростання трафіку і позицій.

Вихідні дані та проблеми проєкту

Регіон: увесь світ.

Пріоритетна пошукова система: Google.

Час просування: 1 місяць.

Трафік за місяць: 7728.

Зовнішні посилання: 226 доменів.

Завдання: складання практичних рекомендацій для розвитку проєкту.

При надходженні сайт мав привабливий і конкурентний дизайн, структура сайту була велика і веб-ресурс мав хороший обсяг трафіку з пошукових систем (орієнтовно 8 тис. на місяць).

Глобальних проблем сайт не мав, під час повного аудиту було виявлено частину не дуже критичних проблем. Основний акцент приділили виправленню дрібних технічних проблем, а також коригуванню контент-плану та оптимізації поточних сторінок.

Внутрішня оптимізація і робота з контентом

Як було згадано раніше, ніші спеціалісти провели повний аудит, під час якого не було виявлено серйозних проблем.

У невеликих кількостях знайшли фактори, що заважали просуванню, і склали ТЗ на виправлення наступних проблем:

Також знайшли низку проблем з лінкуванням на піддомен з інструкцією по роботі софту – сайт на нього посилався, а назад ні. Зважаючи на це, був серйозний витік внутрішньої ваги.

Після виправлення технічних проблем перейшли до наступного етапу – пропрацювання наявного контенту і коригування поточного контент-плану клієнта.

Було проведено повний аналіз контенту, після якого розділили сторінки на 3 групи:

  1. Успішні сторінки з достатньою оптимізацією. У цій групі рекомендації були мінімальні, обмежувалися додаванням на сторінку 1-2 блоків тексту, впровадженням додаткових ключів.
  2. Успішні сторінки з недостатнім контентом або оптимізацією. Складання рекомендацій щодо поліпшення контенту, написання блоків у порівнянні з конкурентами, насичення ключовими словами.
  3. Сторінки з поганими показниками. Складання рекомендацій щодо переробки контенту, приведення їх у конкурентний вигляд, оптимізація.

На виході клієнт отримав непоганий приріст за багатьма конкурентними запитами.

Зовнішня оптимізація

Оскільки ніша досить конкурентна, а клієнт негативно ставиться до сірих методів просування і веде просування самостійно, довелося шукати нестандартні способи просування.

Провівши повний аналіз конкуренції, було виявлено:

  1. Присутність посилань з локальних каталогів під США у більшості конкурентів.
  2. Велику кількість інформаційних статей на авторитетних трастових ресурсах.
  3. Генерацію посилань із сайтів за рахунок безкоштовного софту.

Розміщення каталогів ми реалізували після схвалення майданчиків, а ось на аутріч доводилося б витрачати занадто багато часу, тому для нас цей варіант не підходив. Останній варіант найбільше зацікавив нас, бо саме він дасть органічний приплив посилань, з найменшими зусиллями для клієнта.

Разом з клієнтом розробили вшивання в безкоштовний тариф dofollow посилання на сайт. Таким чином кожен клієнт, який підключив собі софт із безкоштовним тарифом, гарантував приріст посилального профілю.

Завдяки описаному рішенню, з липня 2021 по вересень 2022 р. посилальний профіль збільшився з 226 до 800 доменів за версією Ahrefs.

Зростання кількості посилань по Ahrefs

Трафік так само за цей період зріс з 1096 до 4929 відвідувачів за версією Ahrefs.

Що стосується реального трафіку, то сайт збільшив щоденний трафік з 311 кліків до 900 у піку (вересень).

Зростання трафіку сайту SAAS компанії

Команда проєкту

Артур Антропов

SEO спеціліст, маркетолог

Засновник приватної агенції iBrain.com.ua з просування сайтів. Любить подорожувати Україною. Для цього створив путівник go-to.rest, де команда ділиться всіма цікавими місцями.

Вікторія Волкова

Контент-менеджер

Має досвід понад 10 років у сфері комплексного наповнення комерційних сайтів, інформаційних порталів, інтернет-магазинів, дошок оголошень. WordPress, OpenCart, Webasyst, Joomla, 1С Бітрікс – це не просто набір слів, а стиль її життя.

Віктор Шатров

Райтер, місцевий експерт

Навчався на історичному факультеті ДВНЗ “УжНУ”. Працював старшим науковим співробітником Закарпатського музею народної архітектури та побуту, викладачем Східно-європейського слов’янського університету. Має публікації на політичну тематику у виданні “Український Тиждень”. Автор туристичного блогу про Закарпаття на сайті go-to.rest.

Які технології ми використовуємо?

01

SEO просування інтернет-магазину

02

SEO просування молодого сайту

03

SEO-просування корпоративних сайтів

04

SEO-просування сайтів послуг

Інші кейси

Являєтесь розробником програмного забезпечення? Заповніть форму нижче, щоб покращити показники свого сайту вже через 2 місяці!

Відправляючи цю форму, я підтверджую, що прочитав та приймаю Політику конфіденційності