+38 (067) 648 0880

Маркетинговий аналіз –це збирання та обробка великої кількості інформації, яка націлена на тренди ринку, на попит і що робилося конкурентами для розвитку. Виявляються основні конкуренти, оцінюються сильні та слабкі сторони кожного з них. Аналізуються фактори, що впливають на попит та як гравці ринку отримали свої позиції. Аналіз конкурентів дає можливість вивчити як тенденції ринку, так і обсяги потенційного трафіку.

Проводячи аналіз сайту конкурентів проводиться повноцінна оцінка ніші та визначення основних конкурентів, їх відмінні риси, після чого надаємо рекомендації щодо просування та оцінюємо потенційний трафік.

Нам завжди вдається досягати позитивних результатів. Це пов’язано з тим, що iBrain – це не агенція, яка працює з клієнтами на потоці за шаблонною стратегією, а приватний спеціаліст зі своєю командою. Такий підхід сприяє тому, що маркетинговий аналіз ринку для кожного клієнта проводиться за індивідуальною стратегією.

Повністю вливаємось у проект, враховуючи специфіку конкретної ніші. Індивідуальний підхід – це гарантія, що аналіз сайту конкурента буде максимально докладним та корисним. Використовуємо виключно сучасні методики та інструменти.

Що ви отримаєте у результаті?

Правильно та детально проведений аналіз сайтів конкурентів дає нашому клієнту важливу інформацію для розвитку, а також можливість розробити маркетинговий план:

  • вивчаються тенденції над ринком;
  • аналізуються чинники, які впливають попит;
  • аналізуються дані для вибору пріоритетів під час ціноутворення;
  • аналіз ключових слів конкурентів дає зрозуміти місце серед них та як вплинути на конкурентоспроможність;
  • оцінюються сильні та слабкі місця компанії;
  • проводиться аналіз трафіку конкурентів;
  • розробляється ефективна стратегія стимулювання збуту.

На основі інформації про конкурентів можна буде будувати подальший маркетинговий план просування та розробити оптимальну стратегію, яка дозволить досягти результатів у найкоротший термін. Очевидно, що маркетингова стратегія просування – це не забаганка, а необхідність з урахуванням рівня конкуренції в інтернет-комерції.

Як отримати маркетингові дослідження?

Самостійно провести маркетингові дослідження всіх основних конкурентів, не маючи знань, досвіду та необхідних інструментів – це складно, довго та малоефективно. Якщо ви бажаєте замовити маркетингові дослідження, вам достатньо зателефонувати до нас або залишити заявку на сайті. Завжди готові надати консультацію з усіх питань, які вас цікавлять.

Приклади проведеного маркетингового дослідження

Хостинг-провайдер

На основі маркетингового аналізу вдалося виявити основних конкурентів, надано таблицю конкурентів, детальний аналіз 5 конкурентів. На основі цієї інформації клієнт зміг:

  • вибрати правильну ГЕО для бізнесу;
  • коректний вибір напрямків для просування;
  • потенціал поточного сайту з рекомендаціями щодо його просування.

IT послуги – розробка мобільних додатків

Проведення маркетингового аналізу сайту з IT послугами надав нашому клієнту таку інформацію:

  • основних конкурентів у ніші;
  • аналіз джерел трафіку у конкурентів із детальним звітом;
  • основні сильні сторони відібраних конкурентів;
  • рекомендації щодо подальшого просування (пошук та робота з брендом, соціальна активність та соціальні сигнали);
  • потенційний трафік, який клієнт отримує при реалізації рекомендацій.

Мережа ветеринарних клінік

Під час проведення маркетингового аналізу мережі ветеринарних клінік, було проведено такі роботи:

  • аналіз ніші із виявленням основних конкурентів;
  • розбір найбільш конкурентоспроможних учасників ринку;
  • надання основних рекомендацій щодо подальшого просування.

 

Якщо вам не потрібен повноцінний рекламний аудит, у вас є можливість замовити зменшену послугу. Ви отримаєте детальний розбір сайту конкурентів, аналіз контенту, технічний аудит сайту, а також рекомендації від фахівців iBrain з повним упорядкуванням пріоритетного списку робіт для досягнення результатів.

Відповіді на популярні запитання

Навіщо потрібен аналіз конкурентів?

Коли бізнес виходить в онлайн, йому доводиться боротися у жорсткій конкуренції. Для ефективного старту та подальшого розвитку дуже важливо розуміти, що роблять конкуренти, зрозуміти їх сильні та слабкі сторони, завдяки яким буде можливість їх обігнати. Можна буде адаптувати власний проект для покращення отриманих напрацювань.

Як оцінюється сайт конкурента?

Оцінити сайт конкурентів можна за різними критеріями, що включають: джерела трафіку, зручність використання, конверсійний шлях, якість контенту, технічну оптимізацію сайту. Детальний аналіз дає змогу більш побудувати стратегію, згідно з якою ваш проект буде розвиватись більш ефективно та стабільно 

Як визначити конкурентів?

Сайти конкурентів – це ті сайти, які пропонують товар, аналогічний до вашого або дуже схожий. Визначити їх можна з допомогою пошукової видачі за основними запитами чи за допомогою спеціалізованих сервісів, наприклад: Ahrefs, Serpstat, SimularWeb. Це дозволить вам додати нові ключові слова, визначити популярні товари, оцінити якість, вивчити структуру та дізнатися про активність конкурента у соціальних мережах.

Як порівнювати сайти конкурентів?

Порівняння сайтів конкурентів з вашим власним інтернет-ресурсів дає вам зрозуміти силу конкурента та основні шляхи зростання. Оцінка проводиться за різними факторами: вік сайту, кількість сторінок, обсяг контенту, профіль, його динаміка, видимість та багато іншого. Оптимально, якщо порівняння проводитиметься комплексно, а не за окремими критеріями.

Що включає маркетингове дослідження?

Маркетингове дослідження – це комплекс робіт, які дають можливість дізнатися конкурентів, провести глибокий аналіз основних учасників ринку, визначити їх точки зростання, основні переваги, джерела трафіку, ключові слова, зворотні посилання і т.д. Це дозволить уникнути помилок та вести проект послідовно з користю для бізнесу.

Як дізнатися пошукові запити конкурентів?

Спочатку потрібно визначити список сайтів, які нам допомагатимуть у зборі семантики. Коли ви відібрали необхідних конкурентів, використовується спеціальний софт, наприклад Ahrefs або Serpstat. Також є безкоштовний сервіс Google Planner. Під час аналізу запитів користувач отримує ключі і сторінки, за якими конкурент отримуватиме найбільший трафік. Це дозволяє правильно розставляти стратегію розвитку вашого проекту.

Як дізнатися про трафік конкурентів?

Якщо статистика з відвідуваннями на сайті відкрита, то трафік можна побачити на відповідних лічильниках у футері. На комерційних сайтах цю інформацію зазвичай закрито, тому з метою оцінки трафіку використовуються відповідні аналітичні сервіси: Ahrefs, Serpstat, SimularWeb.

Найлегший спосіб дізнатися трафік конкурентів – використання аналітичних сервісів –  Ahrefs, Serpstat, SimilarWeb ті інші. За допомогою SimilarWeb можна більш детально дізнатися трафік у крупних проектів, але маленькі сайти зазвичай там не проходять, цей сервіс для поверхневого аналізу можна використовувати безкоштовно. Також ще один безкоштовний сервіс – Serpstat, за його допомогою можна дізнатися обмежені дані по трафіку та ключам сайтів конкурентів, до 10 доменів в день, цей варіант найкращий для невеликих сайтів з просуванням під Україну. Щоб дізнатися трафік і динаміку посилань – є Ahrefs, але у нього немає безкоштовного періоду. 

Як подивитися, яка реклама крутиться у конкурентів?

Знати про те, яка реклама крутиться в інтернеті у конкурентів, необхідно щоб оцінити переваги пропозицій, отримати уявлення про звичну презентацію, для складання стратегії, розрахунку бюджету та коригування своєї рекламної кампанії. Для проведення оцінки реклами конкурентів використовуються безкоштовні та платні сервіси, наприклад SimilarWeb. 

Скільки коштує замовити рекламне дослідження?

Маркетингове дослідження проводиться не за шаблоном, а індивідуально по кожному проекту. З цієї причини вартість маркетингового дослідження залежить від цілого ряду факторів: ніші, географії аналізу, кількості послуг, кількості обраних конкурентів та багато іншого.

Що включає стратегія просування?

При проведенні стратегії просування ви отримуєте приблизні показники кількості сторінок, контенту, структури, портфеля посилань для отримання потрібних позицій і прогнозований трафік. Також є можливість надати оптимальні бюджети з урахуванням середньої ціни на ринку.