+38 (067) 648 0880

Основна мета інтернет-магазину – це продаж. Але просто створений сайт, незалежно від його дизайну та функціоналу, не буде приводити органічний трафік і приносити прибуток.

Щоб отримати клієнтів, необхідно пошукове просування інтернет-магазину.

Для досягнення позитивних результатів потрібний професійний та комплексний підхід з урахуванням алгоритмів пошукових систем.

Самостійне розкручування або робота дилетантів не тільки не дасть належного результату, а й висока ймовірність просто злити виділений бюджет на просування.

iBrain – це не класичне агентство просування, а приватний фахівець із командою професіоналів. Не працюємо на потоці, а проводимо комплексне просування кількох клієнтів. Такий підхід дозволяє нам детально вивчати специфіку бізнесу та досягати позитивних результатів. Ми не обіцяємо, а робимо та демонструємо результати тощо.

Результат SEO просування інтернет-магазину
Результат SEO просування інтернет-магазину

Як відбувається SEO просування?

Знань та навичок наших SEO-фахівців достатньо, щоб забезпечити клієнтам комплексний підхід при просуванні інтернет-магазину. Вам не потрібно додатково шукати підрядників – ми проводимо всі роботи «під ключ». Стандартно просування складається із 3 глобальних етапів.
1/3

Підготовчий етап

На старті просування важливо зрозуміти ситуацію на ринку і реальне становище сайту по відношенню як до конкурентів, так і до пошукових систем. Для цього ми проводимо детальний аудит сайту і ніші.
2/3

Оптимізація

Після детального аналізу необхідно почати впроваджувати правки, що заважають розвитку сайту.
3/3

Просування

Робота з просування сайту – комплекс постійних робіт, націлених на поліпшення позицій посадкових сторінок.

Результат етапу

  • Маркетинговий аналіз
  • Технічний аудит
  • Аудит контенту

Результат етапу

  • Впровадження аудиту
  • Налаштування внутрішніх посилань
  • Робота з контентом

Результат етапу

  • Реалізація стратегії посилань
  • Оптимізація ресурсу
  • Робота з контентом
Саме подібний підхід сприяє тому, що у кожному окремому випадку нам вдається вивести інтернет-магазин у ТОП за всіма необхідними ключовими запитами.

Коли можна побачити результат?

Ефективне просування інтернет-магазину в ТОП – це комплексний процес, який має багато нюансів. І результати можуть залежати від тисяч різних факторів: віку домену, тематики, конкуренції, бюджету, первинного стану сайту і т.д. Загалом можна орієнтуватися на етапи:
3 місяці
  • список
  • список
  • список
6 місяців
  • список
  • список
  • список
9 місяців
  • список
  • список
  • список
У кожному випадку прагнемо досягти перших продажів у стислий термін, щоб наш клієнт почав отримувати прибуток.



Етапи співпраці

1. Первинний аналіз

Незалежно від тематики, розміру та віку інтернет-магазину, співпраця починається з первинного аналізу сайту клієнта та конкурентів.

2. Визначення завдань

Зібрана аналітична інформація дозволить визначити основні завдання та можливі шляхи для їх подальшого вирішення.

3. Погодження КП

На базі проведеного аналізу складається комерційна пропозиція та погоджується ціна на SEO-просування інтернет-магазину.

4. Підписання договору

Коли всі умови узгоджені, підписується договір із чітким зазначенням виду робіт, строків виконанн та очікуваних результатів.

5. Виконання робіт

Проводиться маркетинговий аналіз, аудит і збирається семантичне ядро, на основі якого проводитиметься просування інтернет-магазину.

6. Досягнення цілей

Ретельно проведені підготовчі та погоджені роботи гарантують досягнення позитивних результатів у майбутньому.

Які магазини ми просуваємо?

Наша команда працює на результат і для нас не існує завдань, з якими ми не могли б впоратися. Досвіду та знань цілком достатньо, щоб просувати інтернет-магазини абсолютно любій тематиці, наприклад:

І це не повний перелік тематик інтернет-магазинів, з якими ми працюємо. Кожна тема детально вивчається, щоб підібрати найбільш ефективні інструменти для просування.

Відгуки клієнтів

Сервіс, пунктуальність, швидкість, якість і найголовніше ВАМ НЕ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ ВІДПОВІДЬ 2-3 дні, відповідає миттєво, на відміну від попередніх фахівців. Рекомендуємо від усієї душі. За час роботи можна не тільки наповнити сайт, а й отримати масу корисної інформації (навіть чайнику). Спасибі величезне!!!
Семантика зібрана якісно. Ключів навіть більше, ніж передбачено планом. Рекомендую цього виконавця!
Замовлення виконано вчасно, відповідно до завдання. Артур завжди на зв'язку, швидко реагує і докладно відповідає на всі питання. Залишилося дуже гарне враження. Рекомендую.

FAQ

Коли починається пошукове просування сайту інтернет-магазину, обов’язково проводиться аналіз магазину та основних конкурентів.

Саме детальна оцінка конкурентів дає можливість зрозуміти, що відбувається у ніші і який підхід при розкручуванні використовувати.

Проводиться ретельний технічний та посилальний аудит, оцінюється юзабіліті, аналіз поточного контенту та структури – це дозволяє зрозуміти, що заважає сайту рухатися в ТОП.

На основі зібраної інформації здійснюється складання списку технічних завдань для виправлення помилок, оптимізації та складання посилального плану.

Починається безпосередня робота з оптимізації інтернет-магазину, впровадження технічних завдань та побудова профілю профілю. Такий підхід забезпечує позитивний результат у мінімальні термін.

Неможливо відразу назвати, скільки коштує просування інтернет-магазину. Важливо розуміти, що кінцева ціна просування залежатиме від десятків факторів: тематика, обсяг робіт, очікуваний результат тощо, але основним є конкуренція в ніші.

Точну вартість можна назвати тільки після того, як були проаналізовані конкуренти. Складається вартість послуг нашої SEO-команди, копірайтера і ціни на закупівлю посилань. Стартує ціна на просування інтернет-магазину від ххх гривень.

Для кожного конкретного проекту розраховується індивідуально та завжди враховуються потреби клієнта. Бюджет залежить від складності ніші, конкуренції та швидкості досягнення результатів

Розкручування інтернет-магазину – це ефективний спосіб залучення органічного трафіку. Перші результати з SEO-просування приходять не раніше 2-3 місяців роботи.

До цього клієнт отримує лише малу частину потенційного трафіку за низькочастотними запитами, що не дає отримати достатнього прибутку.

Щоб швидше залучити нових клієнтів та прискорити розвиток сайту, оптимальне використання додаткових джерел трафіку – контекстна реклама, SMM, email-маркетинг та інші канали трафіку. У нас ви можете не тільки замовити просування інтернет-магазину в пошукових системах, а й рекламну кампанію «під ключ», щоб забезпечити стрімке збільшення продажів.

Комплексне просування з використанням різних каналів трафіку позитивно впливає на ставлення Google до сайту. Це особливо актуально для нових інтернет-магазинів.

Високу ефективність забезпечує саме комплексне СЕО просування інтернет-магазину в Гуглі. Якщо ми виконуємо роботу під ключ, ми беремо на себе всі роботи з мінімальним залученням клієнта, тому він може вільно займатися іншими бізнес-процесами.

При цьому на кожному етапі надаємо детальний звіт із результатами, яких нам вдалося досягти. У комплексне просування «під ключ» входить зовнішня та внутрішня оптимізація, робота з технічних правок та підготовка контенту.

Залежно від бюджету та цілей, за необхідності підключаємо й інші джерела трафіку для максимально рівномірного розвитку сайту – контекстна реклама та SMM. Усі роботи проводяться профільними фахівцями з нашої команди – жодних фрілансерів із бірж.

Розкручування інтернет-магазину з нуля є досить складним завданням. Це пов’язано з тим, що молодий інтернет-магазин не має жодного авторитету в очах пошукових систем.і тому він погано ранжує його. Необхідно докласти чимало зусиль, щоб «сподобатися» Google, що особливо важливо після останніх апдейтів Google, спрямованих на комерційні проекти.

Для підвищення авторитетності в очах пошукових систем рекомендується підключати додаткові канали просування – контекстна реклама та SMM. Це не тільки швидше приверне нових клієнтів, але й допомагає запам’ятатися Google. Що стосується безпосередньо SEO-просування, то на відміну від вже розкручених магазинів, необхідно акцентувати на роботі з наповненням і структурою.

Створюються нові категорії, фільтри, покращується існуючий контент на сторінках. Розробляється контент-план для розвитку блогу та охоплення інформаційних запитів. Відрізняється і посилальна робота – основний акцент виконуватиметься на просуванні безанкорними та брендовими анкорами.

Максимально акуратно та відповідально вибираються майданчики – вони повинні мати максимальну довіру з боку Google та має спостерігатись зростання репутації. Інакше потрібні результати досягатимуться довше. Для отримання першого трафіку великий акцент робиться на локальному просуванні.

Ідеально, якщо інтернет-магазин має офіс чи фізичний магазин, на який можна спиратися. Налаштовуються Google-карти, сайт розміщується у локальних каталогах з метою підтвердження наявності фізично існуючої компанії.

Якщо проводиться розкрутка сайту магазину, який тільки розпочинає діяльність, важливо пам’ятати і про його технічний стан. При розробці сайту часто не враховується необхідність у майбутньому SEO-просуванні, тому може знадобитися доопрацювання. Наприклад, неправильна лінківка, робота SEO-фільтру, наявність дублів сторінок та багато іншого.

Проводиться технічний аудит сайту, що дозволить знайти конкретні проблеми та скласти рекомендації щодо їх виправлення. За правильного комплексного підходу навіть молодий інтернет-магазин почне в мінімальні терміни приносити перший прибуток.

Особливо, якщо використовуватиметься кілька каналів залучення трафіку. Під час роботи нашої команди, вивід у ТОП – це лише питання часу.

SEO просування розкрученого інтернет-магазину відрізняється від молодого сайту. В даному випадку важливо не втратити поточні показники та поступово збільшувати їх.

Тут не потрібно проводити роботи з нуля необхідно відштовхуватися від існуючих результатів. Відбираються успішні та перспективні напрямки. Проводяться роботи з їх поліпшення – покращується контент, оптимізуються мета-теги та заголовки, покращується посилальний профіль.

А також проводиться технічний аналіз сайту, що дозволяє знайти проблеми та вирішити для ефективного просування. Проводиться детальний аналіз профілю посилань і його порівняння з конкурентами, щоб знайти оптимальне рішення для досягнення високих позицій за необхідними запитами.

Працюючи з посилальним профілем, якщо на момент початку просування він уже має якусь силу, можна працювати агресивніше, роблячи акцент на внутрішні сторінки та ключові запити.

Основне завдання просування старого інтернет-магазину – це пошук успішних та перспективних напрямків, а також їхнє посилення для досягнення максимальних результатів.

Розробка та просування інтернет-магазину в мережі від iBrain доступна для користувачів по всій Україні. І якщо вам потрібне локальне просування вашого магазину у Львові, Києві, Одесі, Харкові чи будь-якому іншому місті країни, вам достатньо зателефонувати до нас або залишити заявку, після чого ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію. Наша команда проводить просування магазинів по всьому світу: Європа, США, Латинська Америка, Арабські країни і т.д. Якщо ви бажаєте замовити просування інтернет-магазину «під ключ», або у вас залишилися додаткові питання, вам потрібно лише залишити заявку на сайті або зателефонувати до нас. Завжди готові надати консультацію з будь-яких питань.

Ми можемо зателефонувати самі

Залишіть Ваш номер і ми зателефонуємо протягом 24 годин

Будемо раді співпрацювати

Відправляючи цю форму, я підтверджую, що прочитав та приймаю Політику конфіденційності