Аналіз конкурентів дає можливість вивчити як тенденції ринку, так і обсяги потенційного трафіку.
Проводячи аналіз сайту конкурентів, проводиться повноцінна оцінка ніші та визначення основних конкурентів, їх відмінні риси, після чого надаємо рекомендації щодо просування та оцінюємо потенційний трафік.
Нам завжди вдається досягати позитивних результатів. Це пов’язано з тим, що iBrain – це не агенція, яка працює з клієнтами на потоці за шаблонною стратегією, а приватний спеціаліст зі своєю командою. Такий підхід сприяє тому, що маркетинговий аналіз ринку для кожного клієнта проводиться за індивідуальною стратегією.
Повністю вливаємось у проект, враховуючи специфіку конкретної ніші. Індивідуальний підхід – це гарантія, що аналіз сайту конкурента буде максимально докладним та корисним. Використовуємо виключно сучасні методики та інструменти.