+38 (067) 648 0880

Маркетинговий аналіз

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
консультація

20+

відгуків Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Маркетинговий аналіз

Збирання та обробка великої кількості інформації, яка націлена на тренди ринку, попит і що робилося конкурентами для розвитку. Виявляються основні конкуренти, оцінюються сильні та слабкі сторони кожного з них. Аналізуються фактори, що впливають на попит та як гравці ринку отримали свої позиції.

30
клієнтів

Маркетинговий аналіз

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
клієнтів
20+
відгуків
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Маркетинговий аналіз

Збирання та обробка великої кількості інформації, яка націлена на тренди ринку, попит і що робилося конкурентами для розвитку. Виявляються основні конкуренти, оцінюються сильні та слабкі сторони кожного з них. Аналізуються фактори, що впливають на попит та як гравці ринку отримали свої позиції.

Аналіз конкурентів дає можливість вивчити як тенденції ринку, так і обсяги потенційного трафіку.

Проводячи аналіз сайту конкурентів, проводиться повноцінна оцінка ніші та визначення основних конкурентів, їх відмінні риси, після чого надаємо рекомендації щодо просування та оцінюємо потенційний трафік.

Нам завжди вдається досягати позитивних результатів. Це пов’язано з тим, що iBrain – це не агенція, яка працює з клієнтами на потоці за шаблонною стратегією, а приватний спеціаліст зі своєю командою. Такий підхід сприяє тому, що маркетинговий аналіз ринку для кожного клієнта проводиться за індивідуальною стратегією.

Повністю вливаємось у проект, враховуючи специфіку конкретної ніші. Індивідуальний підхід – це гарантія, що аналіз сайту конкурента буде максимально докладним та корисним. Використовуємо виключно сучасні методики та інструменти.

Що ви отримаєте у результаті?

Правильно та детально проведений аналіз сайтів конкурентів дає нашому клієнту важливу інформацію для розвитку, а також можливість розробити маркетинговий план.

1/2

Аналіз

На основі інформації про конкурентів можна буде будувати подальший маркетинговий план просування та розробити оптимальну стратегію, яка дозволить досягти результатів у найкоротший термін. Наприклад, аналіз ключових слів конкурентів дає зрозуміти місце серед них та як вплинути на конкурентоспроможність.

2/2

Оптимізація

Очевидно, що маркетингова стратегія просування – це не забаганка, а необхідність з урахуванням рівня конкуренції в інтернет-комерції.

Результат етапу

  • Вивчаються тенденції на ринку
  • Аналізуються чинники, які впливають попит
  • Аналізуються дані для вибору пріоритетів під час ціноутворення
  • Оцінюються сильні та слабкі місця компанії
  • Проводиться аналіз трафіку конкурентів

Результат етапу

  • Розробляється детальна маркетингова стратегія
  • Розробляється ефективна стратегія стимулювання збуту

Як дізнатися пошукові запити конкурентів?

Спочатку потрібно визначити список сайтів, які нам допомагатимуть у зборі семантики. Коли ви відібрали необхідних конкурентів, використовується спеціальний софт, наприклад Ahrefs або Serpstat. Також є безкоштовний сервіс Google Planner. Під час аналізу запитів користувач отримує ключі і сторінки, за якими конкурент отримуватиме найбільший трафік. Це дозволяє правильно розставляти стратегію розвитку вашого проекту.

Як дізнатися про трафік конкурентів?

Якщо статистика з відвідуваннями на сайті відкрита, то трафік можна побачити на відповідних лічильниках у футері. На комерційних сайтах цю інформацію зазвичай закрито, тому з метою оцінки трафіку використовуються відповідні аналітичні сервіси: Ahrefs, Serpstat, SimularWeb. Найлегший спосіб дізнатися трафік конкурентів – використання аналітичних сервісів – Ahrefs, Serpstat, SimilarWeb ті інші. За допомогою SimilarWeb можна більш детально дізнатися трафік у крупних проектів, але маленькі сайти зазвичай там не проходять, цей сервіс для поверхневого аналізу можна використовувати безкоштовно. Також ще один безкоштовний сервіс – Serpstat, за його допомогою можна дізнатися обмежені дані по трафіку та ключам сайтів конкурентів, до 10 доменів в день, цей варіант найкращий для невеликих сайтів з просуванням під Україну. Щоб дізнатися трафік і динаміку посилань – є Ahrefs, але у нього немає безкоштовного періоду.

Як подивитися, яка реклама крутиться у конкурентів?

Знати про те, яка реклама крутиться в інтернеті у конкурентів, необхідно щоб оцінити переваги пропозицій, отримати уявлення про звичну презентацію, для складання стратегії, розрахунку бюджету та коригування своєї рекламної кампанії. Для проведення оцінки реклами конкурентів використовуються безкоштовні та платні сервіси, наприклад SimilarWeb.

Як отримати маркетингові дослідження?

Самостійно провести маркетингові дослідження всіх основних конкурентів, не маючи знань, досвіду та необхідних інструментів – це складно, довго та малоефективно. Якщо ви бажаєте замовити маркетингові дослідження, вам достатньо зателефонувати до нас або залишити заявку на сайті. Завжди готові надати консультацію з усіх питань, які вас цікавлять.

Які технології ми використовуємо?

serpstat
SimilarWeb
Google Analytics

Приклади маркетингового дослідження

100+
Успішно реалізованих проєктів

Хостинг-провайдер

На основі маркетингового аналізу вдалося виявити основних конкурентів, надано таблицю конкурентів, детальний аналіз 5 конкурентів. На основі цієї інформації клієнт зміг:
-вибрати правильну ГЕО для бізнесу;
-коректний вибір напрямків для просування;
-потенціал поточного сайту з рекомендаціями щодо його просування.

IT послуги – розробка мобільних додатків

Проведення маркетингового аналізу сайту з IT послугами надав нашому клієнту таку інформацію:
– основних конкурентів у ніші;
– аналіз джерел трафіку у конкурентів із детальним звітом;
– основні сильні сторони відібраних конкурентів;
– рекомендації щодо подальшого просування (пошук та робота з брендом, соціальна активність та соціальні сигнали);
– потенційний трафік, який клієнт отримує при реалізації рекомендацій.

Мережа ветеринарних клінік

Під час проведення маркетингового аналізу мережі ветеринарних клінік, було проведено такі роботи:
– аналіз ніші із виявленням основних конкурентів;
– розбір найбільш конкурентоспроможних учасників ринку;
– надання основних рекомендацій щодо подальшого просування.
Переглянути всі
Переглянути всі

Якщо вам не потрібен повноцінний рекламний аудит, у вас є можливість замовити зменшену послугу. Ви отримаєте детальний розбір сайту конкурентів, аналіз контенту, технічний аудит сайту, а також рекомендації від фахівців iBrain з повним упорядкуванням пріоритетного списку робіт для досягнення результатів.

НАША КОМАНДА

Артур Антропов

Маркетолог, SEO-фахівець, краєзнавець

Засновник приватної агенції iBrain.com.ua з просування сайтів. Любить подорожувати Україною. Для цього створив путівник go-to.rest, де команда ділиться всіма цікавими місцями.

Олексій Вознюк

SEO аналітик

Досвідчений аналітик з більш ніж восьми роками досвіду в області SEO просування сайтів. Має за спиною десятки виведених проектів в топ Google в різних гео та нішах. Саме він знайде усіх ваших конкурентів, розробить ефективну стратегію просування та впровадить її.

Юлія Носенко

Юлія Носенко

Project-менеджер

Досвідчений проект-менеджер з великим досвідом у керуванні проєктами в різних галузях. Вміє навести лад у найбільшому хаосі процесу просування наших та клієнтських проєктів. У своїй роботі забезпечує повне управління всім життєвим циклом проєкту від початку до кінця. Дуже любить тварин, а у вільний час активно займається кінним спортом.

Вікторія Волкова

Вікторія Волкова

Контент-менеджер

Має досвід понад 10 років у сфері комплексного наповнення комерційних сайтів, інформаційних порталів, інтернет-магазинів, дошок оголошень. WordPress, OpenCart, Webasyst, Joomla, 1С Бітрікс – це не просто набір слів, а стиль її життя. Не боячись можливих труднощів, працює над проєктами різної складності.

Юлія Сулім

Юлія Сулім

Копірайтер, рерайтер, перекладач

Має багаторічний досвід у створенні унікального та ефективного контенту для різних галузей і мов, таких як українська, російська, англійська. Розробляє тексти для корпоративних веб-сайтів на замовлення. Рерайт та SEO-оптимізація статей для сайту go-to.rest та інших сайтів. Володіє знаннями SEO-принципів для оптимізації текстів під пошукові системи.

Віктор Шатров

Віктор Шатров

Історик, публіцист, блогер, райтер

Навчався на історичному факультеті ДВНЗ “УжНУ”. Працював старшим науковим співробітником Закарпатського музею народної архітектури та побуту, викладачем Східно-європейського слов’янського університету. Має публікації на політичну тематику у виданні “Український Тиждень”. Автор туристичного блогу про Закарпаття на сайті go-to.rest.

КЕЙСИ

Переглянути всі

Часті питання

Коли бізнес виходить в онлайн, йому доводиться боротися у жорсткій конкуренції. Для ефективного старту та подальшого розвитку дуже важливо розуміти, що роблять конкуренти, зрозуміти їх сильні та слабкі сторони, завдяки яким буде можливість їх обігнати. Можна буде адаптувати власний проект для покращення отриманих напрацювань.
Оцінити сайт конкурентів можна за різними критеріями, що включають: джерела трафіку, зручність використання, конверсійний шлях, якість контенту, технічну оптимізацію сайту. Детальний аналіз дає змогу більш побудувати стратегію, згідно з якою ваш проект буде розвиватись більш ефективно та стабільно.
Сайти конкурентів – це ті сайти, які пропонують товар, аналогічний до вашого або дуже схожий. Визначити їх можна з допомогою пошукової видачі за основними запитами чи за допомогою спеціалізованих сервісів, наприклад: Ahrefs, Serpstat, SimularWeb. Це дозволить вам додати нові ключові слова, визначити популярні товари, оцінити якість, вивчити структуру та дізнатися про активність конкурента у соціальних мережах.
Порівняння сайтів конкурентів з вашим власним інтернет-ресурсів дає вам зрозуміти силу конкурента та основні шляхи зростання. Оцінка проводиться за різними факторами: вік сайту, кількість сторінок, обсяг контенту, профіль, його динаміка, видимість та багато іншого. Оптимально, якщо порівняння проводитиметься комплексно, а не за окремими критеріями.
Маркетингове дослідження – це комплекс робіт, які дають можливість дізнатися конкурентів, провести глибокий аналіз основних учасників ринку, визначити їх точки зростання, основні переваги, джерела трафіку, ключові слова, зворотні посилання і т.д. Це дозволить уникнути помилок та вести проект послідовно з користю для бізнесу.
Маркетингове дослідження проводиться не за шаблоном, а індивідуально по кожному проекту. З цієї причини вартість маркетингового дослідження залежить від цілого ряду факторів: ніші, географії аналізу, кількості послуг, кількості обраних конкурентів та багато іншого.
При проведенні стратегії просування ви отримуєте приблизні показники кількості сторінок, контенту, структури, портфеля посилань для отримання потрібних позицій і прогнозований трафік. Також є можливість надати оптимальні бюджети з урахуванням середньої ціни на ринку.

Ми можемо зателефонувати самі

Залишіть Ваш номер і ми зателефонуємо протягом 24 годин

ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ ВАШОЇ НІШІ ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ

Відправляючи цю форму, я підтверджую, що прочитав та приймаю Політику конфіденційності