+38 (067) 648 0880

SEO просування молодого сайту

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
консультація

20+

відгуків Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні молодих сайтів

Комплексне SEO просування молодого сайту

SEO просування молодого сайту – сукупність заходів для покрокового виведення новоствореного сайту в ТОП пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

30
клієнтів

SEO просування молодого сайту

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
клієнтів
20+
відгуків
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні молодих сайтів

Комплексне SEO просування молодого сайту

SEO просування молодого сайту – сукупність заходів для покрокового виведення новоствореного сайту в ТОП пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

Просування молодого сайту – це досить тривалий та трудомісткий процес для кожного фахівця. На відміну від проектів, вік яких більше 2 років, та які мають деякі результаті у пошуку, молодому сайту потрібно все робити з нуля. В першу чергу потрібно нароститу репутацію, в залежності від ніші це може бути просто, або дуже важко. Але у просуванні саме молодого сайту є як мінуси, так і плюси – “чистий лист” це завжди можливість ще на старті виправити те, що досить болюче виправляється на сайтах, які вже стоять в топі – зміна URL, структури, глобальні технічні виправлення.

Щоб досягти результатів, потрібно працювати з репутацію в інтернеті – розміщувати посилання на трастових ресурсах, збільшувати присутність в інтернеті на різних майданчиках, стимулювати зростання відгуків на джерелах. Окрім зовнішнього просування так само важливе і внутрішнє – є дуже багато способів розповісти пошуковим системам хто ви є та що робите більш ефективно. Наприклад дуже важливо реалізувати мікророзмітку, детально розповісти про свою компанію на сайті і вже її підкріпляти зовнішніми посиланнями. Так як перші вагомі результати у просуванні молодого сайту з нуля іноді потрібно очікувати доволі довго, то дуже часто є ефективною стратегія підключення інших каналів трафіку: при комбінації SEO, PPC та SMM сайт вже на старті може давати результати і плавно нарощувати свою вагу поступово переходячи із одних каналів на інші

Якщо вам потрібне SEO-просування молодого сайту, на допомогу завжди готова прийти компанія iBrain. Ми не є класичною студією просування на потоці, а команда професіоналів та однодумців. Кожен член команди – професіонал, який стабільно підвищує свою кваліфікацію та звик працювати на результат та досягати намічених цілей.

Як відбувається SEO-просування молодого сайту?

Коли ми говоримо про молодий сайт, то зазвичай маємо на увазі веб-ресурс, який або ще не потрапив у індекс, або знаходиться там максимум декілька місяців і досі не отримав істотної ваги у пошуковику.

Оптимізація молодого сайту відрізняється більш сміливими діями зі структурою та технічним станом, оскільки, з точки зору пошуковика, “зламати” щось не вийде – сайт ще не ранжується. Стратегія просування безпосередньо залежить від тематики та бюджету, але є спільні основні кроки.

  1. Необхідно спочатку проаналізувати структуру та технічний стан сайту, виділити основні сторінки та збільшити загальну кількість тематичних сторінок.
  2. Поточні сторінки оптимізуються та одночасно створюються нові.
  3. Потрібно виправити будь-які можливі технічні помилки, щоб забезпечити безперешкодний доступ роботів пошукових систем до всіх сторінок, які плануєте просувати.
  4. Провести технічне доопрацювання сайту, щоб сторінки відповідали актуальним SEO-вимогам.
  5. Розробляється стратегія зовнішнього просування. В першу чергу, потрібно акцентувати увагу на локальних ресурсах та каталогах.
  6. Аналізується дизайн та зручність структури на цільових сторінках. Формуємо рекомендації щодо їх поліпшення.

В результаті відстежуються зміни позицій та доопрацьовується стратегія (залежно від динаміки просування).

У штаті працюють виключно професіонали, навичок та знань яких цілком достатньо для забезпечення комплексного підходу під час просування. Надаємо не тільки просування СЕО для молодого сайту, а й комплекс додаткових розкруток. При необхідності проводяться роботи «під ключ».

Стандартно просування складається з 3 глобальних етапів. Завдяки подібному підходу нам вдається досягати запланованих цілей, виводячи молоді сайти в ТОП пошукової видачі та приводячи нових клієнтів.

1/3

Підготовчі

На старті просування важливо зрозуміти ситуацію на ринку та “тверезо” оцінювати становище молодого сайту, в першу чергу, по відношенню до пошукових систем.

2/3

Оптимізація

Після детального аналізу спочатку необхідно почати працювати над критичними, а потім і над другорядними аспектами, що заважають пошуковим системам вважати сайт трастовим.

3/3

Просування

Робота з просування сайту – комплекс постійних робіт, націлених на поліпшення позицій посадкових сторінок.

Результат етапу

  • Маркетинговий аналіз
  • Аналіз конкурентів
  • Технічний аудит
  • SEO аудит

Результат етапу

  • Впровадження аудиту
  • Налаштування лінківки
  • Робота з контентом

Результат етапу

  • Лінкбілдинг
  • Написання нового контенту
  • Постійна оптимізація сайту під пошукові алгоритми

У чому особливості просування нового сайту?

Більшість сторінок немає у індексі пошукових систем

Якщо сторінки немає у пошуку, отже, не буде й позицій. Для молодого сайту, наприклад, якщо це інтернет магазин, питання індексації може бути проблематичним. В такому випадку ми можемо це прискорити. Є декілька способів прискорити цей процес – використання інструментів для ручного внесення в індекс сторінок та більш детальний аналіз сторінок з їх доопрацювання (з метою підвищення якості). Наприклад, у випадку з інтернет-магазином оптимально додавати унікальні описи для товарів.

Невдалі технічні рішення

Нові сайти, на яких ще не проводили SEO-аудит, можуть мати невдалі для просування технічні рішення. Наприклад, є дублі сторінок або некоректна робота сторінки 404. Бажано виявити основні помилки та вирішити їх.

Знаходження у «пісочниці»

Деякі спеціалісти вважають що у пошукових системах є спеціальний фільтр, який не дає можливості сайтам віком до 12 місяців займати топові позиції за високочастотними запитами. Але цей фільтр можна подолати при правильному підході – сайт має бути оптимізованим, корисним та з хорошими поведінковими факторами.

Невелика кількість зовнішніх посилань

Досить складно молодому сайту досягти ТОП-10. Якщо надто агресивно розміщувати нові посилання, це може призвести до санкцій, що, в свою чергу, призведе до зворотного результату. Але й цю перешкоду можна буде подолати за тривалої та кропіткої роботи фахівців.

Ми знаємо про всі ці особливості та враховуємо їх при просуванні, завдяки чому нам вдається ефективно проводити просування сайту з нуля під Google.

Як просувати молодий сайт в Інтернеті?

Очевидно, що молоді сайти мають свої особливості при просуванні, але в іншому процес просування молодого сайту не відрізняється.

У послугу просування аналогічно входить:

Але разом з цим для досягнення позитивних результатів можуть застосовуватися додаткові канали для залучення клієнтів, що також позитивно впливає на поведінкові фактори.

Етапи SEO-просування молодого сайту

Співпрацюючи з нами, клієнт отримує повний комплекс послуг з просування молодого сайту. У кожному окремому випадку практикуємо індивідуальний підхід, підбираючи найефективніші інструменти та методики для досягнення поставленої мети.

Кожен етап проводиться лише профільними фахівцями. Стабільно підвищуємо кваліфікацію, щоб відповідати трендам для досягнення високої ефективності в роботі.

01

Первинний аналіз

Незалежно від тематики сайту, співпраця починається з первинного аналізу веб-ресурсу клієнта. Зібрана аналітична інформація дозволить визначити основні завдання та можливі шляхи для їх подальшого вирішення.
Докладніше
02

Складання КП, погодження цін, підписання договору

На базі проведеного аналізу складається комерційна пропозиція та погоджується ціна на SEO-просування молодого сайту. Коли всі умови узгоджені, підписуємо договір із чітким зазначенням виду робіт, строків виконання та очікуваних результатів.
Докладніше
03

Маркетинговий аналіз, аудит та семантика

Проводиться маркетинговий аналіз, аудит і збирається семантичне ядро, на основі якого проводитиметься пошукове просування молодого сайту.
Докладніше
04

Просування

Ретельно проведені підготовчі та погоджені роботи гарантують досягнення позитивних результатів у процесі пошукового просування молодого сайту.
Докладніше

Коли можна побачити результат?

Важливо розуміти, що пошукове просування молодого сайту – досить складний процес, результативність якого залежить від тисяч різних факторів: локація просування, тематика, конкуренція, бюджет, первинний стан сайту. Над кожним чинником ми працюємо, щоб максимально прискорити процес. За необхідності задіюємо додаткові канали просування, завдяки яким вдається швидко досягати результатів, щоб клієнт отримував нових клієнтів. Для орієнтовної оцінки темпів можете орієнтуватися на наступні етапи.

3місяці
  • З’являється перший трафік за НЧ ключами
  • Завершено етап підготовки
  • Початок етапу оптимізації
  • Отримуємо перші позиції в пошуку та трафік із пошукових систем
6місяців
  • З’являється стабільний трафік за НЧ та СЧ ключами
  • Завершена оптимізація сайту
  • Активна реалізація посилального плану
  • Активна реалізація контент плану
  • Збільшуємо обсяг трафіку із пошукових систем
12місяців
  • Сайт ранжується за основними ключами в ТОПі видачі
  • У сайта є динаміка зростання та збільшення трафіку
  • Переогляд стратегії просування
  • Сайт вже конкурентоспроможний в пошуку

НАША КОМАНДА

Артур Антропов

Маркетолог, SEO-фахівець, краєзнавець

Засновник приватної агенції iBrain.com.ua з просування сайтів. Любить подорожувати Україною. Для цього створив путівник go-to.rest, де команда ділиться всіма цікавими місцями.

Олексій Вознюк

SEO аналітик

Досвідчений аналітик з більш ніж восьми роками досвіду в області SEO просування сайтів. Має за спиною десятки виведених проектів в топ Google в різних гео та нішах. Саме він знайде усіх ваших конкурентів, розробить ефективну стратегію просування та впровадить її.

Юлія Носенко

Юлія Носенко

Project-менеджер

Досвідчений проект-менеджер з великим досвідом у керуванні проєктами в різних галузях. Вміє навести лад у найбільшому хаосі процесу просування наших та клієнтських проєктів. У своїй роботі забезпечує повне управління всім життєвим циклом проєкту від початку до кінця. Дуже любить тварин, а у вільний час активно займається кінним спортом.

Вікторія Волкова

Вікторія Волкова

Контент-менеджер

Має досвід понад 10 років у сфері комплексного наповнення комерційних сайтів, інформаційних порталів, інтернет-магазинів, дошок оголошень. WordPress, OpenCart, Webasyst, Joomla, 1С Бітрікс – це не просто набір слів, а стиль її життя. Не боячись можливих труднощів, працює над проєктами різної складності.

Юлія Сулім

Юлія Сулім

Копірайтер, рерайтер, перекладач

Має багаторічний досвід у створенні унікального та ефективного контенту для різних галузей і мов, таких як українська, російська, англійська. Розробляє тексти для корпоративних веб-сайтів на замовлення. Рерайт та SEO-оптимізація статей для сайту go-to.rest та інших сайтів. Володіє знаннями SEO-принципів для оптимізації текстів під пошукові системи.

Віктор Шатров

Віктор Шатров

Історик, публіцист, блогер, райтер

Навчався на історичному факультеті ДВНЗ “УжНУ”. Працював старшим науковим співробітником Закарпатського музею народної архітектури та побуту, викладачем Східно-європейського слов’янського університету. Має публікації на політичну тематику у виданні “Український Тиждень”. Автор туристичного блогу про Закарпаття на сайті go-to.rest.

Які технології ми використовуємо?

keyword planner
serpstat

КЕЙСИ

Переглянути всі

Часті питання

Досить стомлено чекати на перші результати від SEO-просування. Весь цей час бізнес знаходиться без клієнтів, отже, про вас ніхто не знає та не замовляє ваш продукт. Щоб отримувати перших клієнтів, спільно з SEO-просуванням, застосовується просування у соціальних мережах та контекстна реклама. Це дозволяє клієнтам дізнатися про вас і ваш бізнес, а також отримати перших клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.
Часто можна зустріти оголошення “просування молодого сайту недорого”. Але треба розуміти, що поняття «недорого» досить широке, варто враховувати, що ціна формується з низки факторів і низька ціна може просто ігнорувати деякі з них. У вартість входить оплата праці SEO-фахівців, копірайтерів, контент-менеджерів та інших фахівців, які працюють над проектом. На тарифи просування молодого сайту впливають і зовнішні фактори, такі як: конкуренція, частотність запитів, кількість ключових слів, початковий стан сайту, локація просування. Ще за першого спілкуванні ми прагнемо назвати орієнтовну ціну просування, але остаточна вартість буде відома лише після ретельного аналізу.
Оптимізація молодих сайтів – це не єдиний напрямок діяльності компанії iBrain. Разом з цим ми пропонуємо послуги повного циклу і за необхідності ми можемо надавати послуги наших розробників. При розробці сайту, враховуються не тільки побажання самого клієнта, але також і основні потреби для ефективного просування. Це сприяє тому, що в майбутньому сайт не потрібно буде доопрацьовувати для ефективного просування в пошукових системах.
SEO-просування сайту – це комплекс робіт, які виконуються нашою командою спеціалістів: SEO-фахівець, програміст, копірайтер, контент-менеджер. У просування сайту входить цілий комплекс робіт: аналіз конкуренції; аудит технічного стану; збирання семантичного ядра; підготовка контенту; оптимізація наявного контенту; налаштування внутрішньої перелінковки; робота із структурою сайту; складання рекомендацій для підвищення конвертації сайту тощо. Очевидно, що самостійно виконати всі ці роботи буде досить проблематичною – потрібно мати знання та досвід у різних напрямках.
В цілому, розкрутка молодого сайту з нуля – це заходи, що направлені на підняття впізнаваності сайту в пошукових системах, щоб про сайт дізналося якнайбільше цільової аудиторії, отже, збільшується кількість клієнтів та прибуток компанії. І якщо для сайтів з репутацією іноді цілком достатньо підтримки SEO-просування, то у випадку з молодими сайтами рекомендується комбінувати різні інструменти для просування: контекстна реклама, просування в соціальних мережах, просування в локальному пошуку, таргетована реклама і т.д. Все це у тандемі стане гарантією високої ефективності.

Ми можемо зателефонувати самі

Залишіть Ваш номер і ми зателефонуємо протягом 24 годин

Заповніть форму для отримання перших заявок з молодого сайту!

Відправляючи цю форму, я підтверджую, що прочитав та приймаю Політику конфіденційності