+38 (067) 648 0880

Кейс сайту ветеринарної клініки

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
консультація

20+

відгуків Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

30
клієнтів

Кейс сайту ветеринарної клініки

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
клієнтів
20+
відгуків
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

Аудит та оптимізація сайту. Зростання показників трафіку в цільовому регіоні на 31% за 6 місяців.

Старт робіт – жовтень 2022 року: 1 639 кліків (All Geo), 995 кліків (ОАЕ).

Показники на квітень 2023 р.: 11 000 кліків (All Geo), 1 441 (ОАЕ).

 

Динаміка розвитку сайту ветеринарної клініки

Клієнт

Сайт ветеринарної клініки в ОАЕ, Дубай. На момент запиту вже перебував за основними ключовими словами в топ-3. Розвиток сайту клієнт проводив самостійно, основне завдання перед нами – дати експертний аналіз і коментарі щодо подальшого розвитку. Так само слід зауважити, що у сайта хороша маса посилань.

Мета клієнта:

Оскільки сайт уже перебуває за ВЧ запитами в ТОП-3, основна мета – залучення додаткового трафіку, розширення структури.

Вихідні дані та проблеми проєкту

Регіон: ОАЕ.

Пріоритетна пошукова система: Google.

Час проведення робіт: жовтень-листопад 2022 року.

Сторінок в індексі: 551.

Стан сайту – сайт у топі, але на веб-ресурсі є велика кількість технічних помилок. Основний акцент було зроблено на 2-3 сторінки, а сторінки послуг, як і блог, були недопрацьовані.

Мовні версії – основна мовна версія реалізована англійською мовою, але так само присутні російська та арабська версії.

Показники трафіку на старті робіт – 995 відвідувачів з цільового регіону і 1639 кліків з усіх гео (за даними Search Console).

Розробник – з нашого боку.

Райтер – у клієнта свій копірайтер.

Основне завдання, поставлене перед нашою командою:

  1. Проведення технічного аудиту – знаходження проблем сайту та їх виправлення.
  2. Проведення комплексного маркетингового аналізу, виявлення конкурентів і пошук точок зростання.
  3. Збір і розширення семантичного ядра.
  4. Рекомендації щодо подальшого розвитку проєкту.
  5. SEO оптимізація.

Команда проєкту

Артур Антропов

SEO спеціліст, маркетолог

Засновник приватної агенції iBrain.com.ua з просування сайтів. Любить подорожувати Україною. Для цього створив путівник go-to.rest, де команда ділиться всіма цікавими місцями.

Вікторія Волкова

Контент-менеджер

Має досвід понад 10 років у сфері комплексного наповнення комерційних сайтів, інформаційних порталів, інтернет-магазинів, дошок оголошень. WordPress, OpenCart, Webasyst, Joomla, 1С Бітрікс – це не просто набір слів, а стиль її життя.

Віктор Шатров

Райтер, місцевий експерт

Навчався на історичному факультеті ДВНЗ “УжНУ”. Працював старшим науковим співробітником Закарпатського музею народної архітектури та побуту, викладачем Східно-європейського слов’янського університету. Має публікації на політичну тематику у виданні “Український Тиждень”. Автор туристичного блогу про Закарпаття на сайті go-to.rest.

Внутрішня оптимізація

Під час повного SEO аудиту вдалося виявити низку проблем, які негативно впливали на просування сайту. Це такі проблеми як:

Маркетинговий аналіз

Одним із найважливіших завдань роботи був комплексний аналіз конкуренції. Основною метою було виділити сайти конкурентів і зрозуміти, куди, як і за рахунок чого вони отримують трафік з пошукової системи Google.

По завершенню робіт ми підготували аналіз, в якому виділили такі дані:

  1. Повний розбір видачі за цільовими напрямками. За основними ключами в ТОПі стояли клініки і зоомагазини, за суміжними послугами були присутні моносайти під послуги (грумінг-сервіс і т.д.). Цим аналізом ми показали, хто де і як сидить у видачі, з ким доводиться конкурувати за кожним окремим напрямком, і які в них метрики.
  2. Виділили 4 основних конкурента клініки, які показують хорошу динаміку. Провели детальний розбір кожного конкурента: топові сторінки, трафік, кількість посилань, їхні позиції, дизайн, завдяки чому стоять у ТОПі, вік, динаміка розвитку, їхні ключові слова.
  3. З основних конкурентів виділили цікаві напрямки, які можна вважати потенційними точками зростання. На основі них склали структуру і напрацювання для майбутнього контент-плану.
  4. Підготували резюме з детальними поясненнями всього аналізу, основні переваги основних конкурентів і практичні рекомендації щодо того, що потрібно робити, щоб наздогнати і перегнати найближчих конкурентів.

Семантичне ядро та контент-план

На основі інформації, отриманої під час аудиту та маркетингового аналізу, підготували структуру і за нею зібрали семантику – 275 ключових запитів, які були цікаві клієнту для подальшої роботи з ними. Зняли позиції за кожним із них, дали рекомендації щодо подальшої роботи.

Приклад семантичного ядра:

Приклад семантичного ядра ветеринарної клініки

Оскільки роботу з контентом клієнт проводить сам, нам необхідно було підказати, в який бік рухатися. Підготували детальний контент-план з рекомендаціями щодо доопрацювання текстів:

Приклад пари пунктів з рекомендацій:

Приклад рекомендацій щодо просування сайту ветеринарної клініки
Результати та нюанси роботи з проєктом

Більшість можливих проблем із сайтом було виправлено, було складено рекомендації щодо подальшої роботи з веб-ресурсом і контентом. Складено рекомендації як поліпшити статті в блозі, щоб вони приносили більше результатів.

Через 6 місяців після виконання правок і рекомендацій ми можемо спостерігати такі результати:

Трафік на сайт з усіх регіонів зріс з 50 кліків на добу до 430, насамперед за рахунок блогу.

Ріст трафіку ветеринарної клініки за рахунок блогу

Розвиток і доопрацювання статей у блозі дали істотне зростання трафіку за регіонами США та Великобританія.
Якщо дивитися по цільовому регіону – ОАЕ, то сайт так само отримав зростання. З 30 кліків до 50 кліків на добу.

Зростання трафіку по регіонам

За даними Ahrefs на сайті так само спостерігається позитивна динаміка зростання трафіку.

Зростання трафіку по даним Ahrefs

Якщо дивитися динаміку ключових запитів, то за низкою цільових ключів сайт зміг вийти в ТОП-10, а десь і в ТОП-5 за період з 22.10.22 по 05.05.23 р.

Динаміка ключових запитів по вет. клініці

На сайті залишається низка проблем, які не вдалося вирішити під час цих робіт. Це проблеми з версткою сайту, недостатньо опрацьовані шаблони комерційних сторінок, проблеми з E-A-T.

Але робота над сайтом з боку замовника триває, і наші рекомендації допомогли сайту отримати новий імпульс у динаміці зростання.

Щоб поліпшити поточні показники і показувати ще кращу динаміку, сайту слід зробити наголос на опрацювання шаблонів сторінок, оновити сайт і виправити низку проблем, пов’язаних з версткою, а також акцентувати увагу на пропрацювання напрямків медицини в глибину, а саме деталізації по захворюванням.

Які технології ми використовували в процесі робіт?

01

SEO просування інтернет-магазину

02

SEO просування молодого сайту

03

SEO-просування корпоративних сайтів

04

SEO-просування сайтів послуг

Інші кейси

Маєте сайт ветеринарної тематики? Заповніть форму і покращіть його показники вже в найближчі 3 місяці!

Відправляючи цю форму, я підтверджую, що прочитав та приймаю Політику конфіденційності

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *