Як відбувається просування молодого інтернет-магазину?
Розкручування інтернет-магазину з нуля є досить складним завданням. Це пов’язано з тим, що молодий інтернет-магазин не має жодного авторитету в очах пошукових систем.і тому він погано ранжує його. Необхідно докласти чимало зусиль, щоб «сподобатися» Google, що особливо важливо після останніх апдейтів Google, спрямованих на комерційні проекти.
Для підвищення авторитетності в очах пошукових систем рекомендується підключати додаткові канали просування – контекстна реклама та SMM. Це не тільки швидше приверне нових клієнтів, але й допомагає запам’ятатися Google. Що стосується безпосередньо SEO-просування, то на відміну від вже розкручених магазинів, необхідно акцентувати на роботі з наповненням і структурою:
- Створюються нові категорії, фільтри, покращується існуючий контент на сторінках.
- Розробляється контент-план для розвитку блогу та охоплення інформаційних запитів.
- Відрізняється і посилальна робота – основний акцент виконуватиметься на просуванні безанкорними та брендовими анкорами. Максимально акуратно та відповідально вибираються майданчики – вони повинні мати максимальну довіру з боку Google та має спостерігатись зростання репутації. Інакше потрібні результати досягатимуться довше.
Для отримання першого трафіку великий акцент робиться на локальному просуванні. Ідеально, якщо інтернет-магазин має офіс чи фізичний магазин, на який можна спиратися. Налаштовуються Google-карти, сайт розміщується у локальних каталогах з метою підтвердження наявності фізично існуючої компанії.
Якщо проводиться розкрутка сайту магазину, який тільки розпочинає діяльність, важливо пам’ятати і про його технічний стан. При розробці сайту часто не враховується необхідність у майбутньому SEO-просуванні, тому може знадобитися доопрацювання. Наприклад, неправильна лінківка, робота SEO-фільтру, наявність дублів сторінок та багато іншого. Проводиться технічний аудит сайту, що дозволить знайти конкретні проблеми та скласти рекомендації щодо їх виправлення.
За правильного комплексного підходу навіть молодий інтернет-магазин почне в мінімальні терміни приносити перший прибуток. Особливо, якщо використовуватиметься кілька каналів залучення трафіку. Під час роботи нашої команди, вивід у ТОП – це лише питання часу.
Чи можна збільшити продажі інтернет-магазину?
SEO просування розкрученого інтернет-магазину відрізняється від молодого сайту. В даному випадку важливо не втратити поточні показники та поступово збільшувати їх. Тут не потрібно проводити роботи з нуля необхідно відштовхуватися від існуючих результатів.
- Відбираються успішні та перспективні напрямки.
- Проводяться роботи з їх поліпшення – покращується контент, оптимізуються мета-теги та заголовки, покращується посилальний профіль. А також проводиться технічний аналіз сайту, що дозволяє знайти проблеми та вирішити для ефективного просування.
- Проводиться детальний аналіз профілю посилань і його порівняння з конкурентами, щоб знайти оптимальне рішення для досягнення високих позицій за необхідними запитами.
Працюючи з посилальним профілем, якщо на момент початку просування він уже має якусь силу, можна працювати агресивніше, роблячи акцент на внутрішні сторінки та ключові запити.
Основне завдання просування старого інтернет-магазину – це пошук успішних та перспективних напрямків, а також їхнє посилення для досягнення максимальних результатів.