+38 (067) 648 0880

SEO просування інтернет-магазину

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
консультація

20+

відгуків Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування інтернет-магазину

Сукупність заходів для просування інтернет-магазину в ТОП пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

30
клієнтів

SEO просування інтернет-магазину

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
клієнтів
20+
відгуків
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування інтернет-магазину

Сукупність заходів для просування інтернет-магазину в ТОП пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

Основна мета інтернет-магазину – це продаж. Але просто створений сайт, незалежно від його дизайну та функціоналу, не буде приводити органічний трафік і приносити прибуток.

Щоб отримати клієнтів, необхідно пошукове просування інтернет-магазину.

Для досягнення позитивних результатів потрібний професійний та комплексний підхід з урахуванням алгоритмів пошукових систем.

Самостійне розкручування або робота дилетантів не тільки не дасть належного результату, а й висока ймовірність просто злити виділений бюджет на просування.

iBrain – це не класичне агентство просування, а приватний фахівець із командою професіоналів. Не працюємо на потоці, а проводимо комплексне просування кількох клієнтів. Такий підхід дозволяє нам детально вивчати специфіку бізнесу та досягати позитивних результатів. Ми не обіцяємо, а робимо та демонструємо результати тощо.

Результат SEO просування інтернет-магазину

Коли починається пошукове просування сайту інтернет-магазину, обов’язково проводиться аналіз магазину та основних конкурентів. Саме детальна оцінка конкурентів дає можливість зрозуміти, що відбувається у ніші і який підхід при розкручуванні використовувати. Проводиться ретельний технічний та посилальний аудит, оцінюється юзабіліті, аналіз поточного контенту та структури – це дозволяє зрозуміти, що заважає сайту рухатися в ТОП.

На основі зібраної інформації здійснюється складання списку технічних завдань для виправлення помилок, оптимізації та складання посилального плану. Починається безпосередня робота з оптимізації інтернет-магазину, впровадження технічних завдань та побудова профілю профілю. Такий підхід забезпечує позитивний результат у мінімальні термін.

Як відбувається SEO просування?

Знань та навичок наших SEO-фахівців достатньо, щоб забезпечити клієнтам комплексний підхід при просуванні інтернет-магазину. Вам не потрібно додатково шукати підрядників – ми проводимо всі роботи «під ключ». Стандартно просування складається із 3 глобальних етапів. Саме подібний підхід сприяє тому, що у кожному окремому випадку нам вдається вивести інтернет-магазин у ТОП за всіма необхідними ключовими запитами.

1/3

Підготовчий етап

На старті просування важливо зрозуміти ситуацію на ринку і реальне становище сайту по відношенню як до конкурентів, так і до пошукових систем. Для цього ми проводимо детальний аудит сайту і ніш

2/3

Оптимізація

Після детального аналізу необхідно почати впроваджувати правки, що заважають розвитку сайту.

3/3

Просування

Робота з просування сайту – комплекс постійних робіт, націлених на поліпшення позицій посадкових сторінок.

Результат етапу

  • Маркетинговий аналіз
  • Технічний аудит
  • Аудит контенту

Результат етапу

  • Впровадження аудиту
  • Налаштування внутрішніх посилань
  • Робота з контентом

Результат етапу

  • Реалізація стратегії посилань
  • Оптимізація ресурсу
  • Робота з контентом

Як відбувається просування молодого інтернет-магазину?

Розкручування інтернет-магазину з нуля є досить складним завданням. Це пов’язано з тим, що молодий інтернет-магазин не має жодного авторитету в очах пошукових систем.і тому він погано ранжує його. Необхідно докласти чимало зусиль, щоб «сподобатися» Google, що особливо важливо після останніх апдейтів Google, спрямованих на комерційні проекти.

Для підвищення авторитетності в очах пошукових систем рекомендується підключати додаткові канали просування – контекстна реклама та SMM. Це не тільки швидше приверне нових клієнтів, але й допомагає запам’ятатися Google. Що стосується безпосередньо SEO-просування, то на відміну від вже розкручених магазинів, необхідно акцентувати на роботі з наповненням і структурою:

Для отримання першого трафіку великий акцент робиться на локальному просуванні. Ідеально, якщо інтернет-магазин має офіс чи фізичний магазин, на який можна спиратися. Налаштовуються Google-карти, сайт розміщується у локальних каталогах з метою підтвердження наявності фізично існуючої компанії.

Якщо проводиться розкрутка сайту магазину, який тільки розпочинає діяльність, важливо пам’ятати і про його технічний стан. При розробці сайту часто не враховується необхідність у майбутньому SEO-просуванні, тому може знадобитися доопрацювання. Наприклад, неправильна лінківка, робота SEO-фільтру, наявність дублів сторінок та багато іншого. Проводиться технічний аудит сайту, що дозволить знайти конкретні проблеми та скласти рекомендації щодо їх виправлення.

За правильного комплексного підходу навіть молодий інтернет-магазин почне в мінімальні терміни приносити перший прибуток. Особливо, якщо використовуватиметься кілька каналів залучення трафіку. Під час роботи нашої команди, вивід у ТОП – це лише питання часу.

Чи можна збільшити продажі інтернет-магазину?

SEO просування розкрученого інтернет-магазину відрізняється від молодого сайту. В даному випадку важливо не втратити поточні показники та поступово збільшувати їх. Тут не потрібно проводити роботи з нуля необхідно відштовхуватися від існуючих результатів.

Працюючи з посилальним профілем, якщо на момент початку просування він уже має якусь силу, можна працювати агресивніше, роблячи акцент на внутрішні сторінки та ключові запити.

Основне завдання просування старого інтернет-магазину – це пошук успішних та перспективних напрямків, а також їхнє посилення для досягнення максимальних результатів.

Коли можна побачити результат?

Ефективне просування інтернет-магазину в ТОП – це комплексний процес, який має багато нюансів. І результати можуть залежати від тисяч різних факторів: віку домену, тематики, конкуренції, бюджету, первинного стану сайту і т.д. У кожному випадку прагнемо досягти перших продажів у стислий термін, щоб наш клієнт почав отримувати прибуток. Загалом можна орієнтуватися на етапи:

3місяці
  • З’являється перший трафік за НЧ ключами
  • Завершено етап підготовки
  • Початок етапу оптимізації
  • Отримуємо перші позиції в пошуку та трафік із пошукових систем
6місяців
  • З’являється стабільний трафік за НЧ та СЧ ключами
  • Завершена оптимізація сайту
  • Активна реалізація посилального плану
  • Активна реалізація контент плану
  • Збільшуємо обсяг трафіку із пошукових систем
12місяців
  • Сайт ранжується за основними ключами в ТОПі видачі
  • У сайта є динаміка зростання та збільшення трафіку
  • Переогляд стратегії просування
  • Сайт вже конкурентоспроможний в пошуку

Етапи співпраці

01

Первинний аналіз і визначення завдань

Незалежно від тематики, розміру та віку інтернет-магазину, співпраця починається з первинного аналізу сайту клієнта та конкурентів. Зібрана аналітична інформація дозволить визначити основні завдання та можливі шляхи для їх подальшого вирішення.
02

Погодження КП та підписання договору

На базі проведеного аналізу складається комерційна пропозиція та погоджується ціна на SEO-просування інтернет-магазину. Коли всі умови узгоджені, підписується договір із чітким зазначенням виду робіт, строків виконанн та очікуваних результатів.
03

Виконання робіт

Проводиться маркетинговий аналіз, аудит і збирається семантичне ядро, на основі якого проводитиметься просування інтернет-магазину.
04

Досягнення цілей

Ретельно проведені підготовчі та погоджені роботи гарантують досягнення позитивних результатів у майбутньому.

Які магазини ми просуваємо?

100+ кейсів
Наша команда працює на результат і для нас не існує завдань, з якими ми не могли б впоратися. Досвіду та знань цілком достатньо, щоб просувати інтернет-магазини в будь-якій тематиці

Наша команда

Артур Антропов

Маркетолог, SEO-фахівець, краєзнавець

Засновник приватної агенції iBrain.com.ua з просування сайтів. Любить подорожувати Україною. Для цього створив путівник go-to.rest, де команда ділиться всіма цікавими місцями.

Олексій Вознюк

SEO аналітик

Досвідчений аналітик з більш ніж восьми роками досвіду в області SEO просування сайтів. Має за спиною десятки виведених проектів в топ Google в різних гео та нішах. Саме він знайде усіх ваших конкурентів, розробить ефективну стратегію просування та впровадить її.

Юлія Носенко

Юлія Носенко

Project-менеджер

Досвідчений проект-менеджер з великим досвідом у керуванні проєктами в різних галузях. Вміє навести лад у найбільшому хаосі процесу просування наших та клієнтських проєктів. У своїй роботі забезпечує повне управління всім життєвим циклом проєкту від початку до кінця. Дуже любить тварин, а у вільний час активно займається кінним спортом.

Вікторія Волкова

Вікторія Волкова

Контент-менеджер

Має досвід понад 10 років у сфері комплексного наповнення комерційних сайтів, інформаційних порталів, інтернет-магазинів, дошок оголошень. WordPress, OpenCart, Webasyst, Joomla, 1С Бітрікс – це не просто набір слів, а стиль її життя. Не боячись можливих труднощів, працює над проєктами різної складності.

Юлія Сулім

Юлія Сулім

Копірайтер, рерайтер, перекладач

Має багаторічний досвід у створенні унікального та ефективного контенту для різних галузей і мов, таких як українська, російська, англійська. Розробляє тексти для корпоративних веб-сайтів на замовлення. Рерайт та SEO-оптимізація статей для сайту go-to.rest та інших сайтів. Володіє знаннями SEO-принципів для оптимізації текстів під пошукові системи.

Віктор Шатров

Віктор Шатров

Історик, публіцист, блогер, райтер

Навчався на історичному факультеті ДВНЗ “УжНУ”. Працював старшим науковим співробітником Закарпатського музею народної архітектури та побуту, викладачем Східно-європейського слов’янського університету. Має публікації на політичну тематику у виданні “Український Тиждень”. Автор туристичного блогу про Закарпаття на сайті go-to.rest.

Які технології ми використовуємо?

Google Analytics
serpstat
Screaming Frog

Часті питання

Неможливо відразу назвати, скільки коштує просування інтернет-магазину. Важливо розуміти, що кінцева ціна просування залежатиме від десятків факторів: тематика, обсяг робіт, очікуваний результат тощо, але основним є конкуренція в ніші. Точну вартість можна назвати тільки після того, як були проаналізовані конкуренти. Складається вартість послуг нашої SEO-команди, копірайтера і ціни на закупівлю посилань. Стартує ціна на просування інтернет-магазину від ххх гривень. Для кожного конкретного проекту розраховується індивідуально та завжди враховуються потреби клієнта. Бюджет залежить від складності ніші, конкуренції та швидкості досягнення результатів
Розкручування інтернет-магазину – це ефективний спосіб залучення органічного трафіку. Перші результати з SEO-просування приходять не раніше 2-3 місяців роботи. До цього клієнт отримує лише малу частину потенційного трафіку за низькочастотними запитами, що не дає отримати достатнього прибутку. Щоб швидше залучити нових клієнтів та прискорити розвиток сайту, оптимальне використання додаткових джерел трафіку – контекстна реклама, SMM, email-маркетинг та інші канали трафіку. У нас ви можете не тільки замовити просування інтернет-магазину в пошукових системах, а й рекламну кампанію «під ключ», щоб забезпечити стрімке збільшення продажів. Комплексне просування з використанням різних каналів трафіку позитивно впливає на ставлення Google до сайту. Це особливо актуально для нових інтернет-магазинів.
Високу ефективність забезпечує саме комплексне СЕО просування інтернет-магазину в Гуглі. Якщо ми виконуємо роботу під ключ, ми беремо на себе всі роботи з мінімальним залученням клієнта, тому він може вільно займатися іншими бізнес-процесами. При цьому на кожному етапі надаємо детальний звіт із результатами, яких нам вдалося досягти. У комплексне просування «під ключ» входить зовнішня та внутрішня оптимізація, робота з технічних правок та підготовка контенту. Залежно від бюджету та цілей, за необхідності підключаємо й інші джерела трафіку для максимально рівномірного розвитку сайту – контекстна реклама та SMM. Усі роботи проводяться профільними фахівцями з нашої команди – жодних фрілансерів із бірж.
Розробка та просування інтернет-магазину в мережі від iBrain доступна для користувачів по всій Україні. І якщо вам потрібне локальне просування вашого магазину у Львові, Києві, Одесі, Харкові чи будь-якому іншому місті країни, вам достатньо зателефонувати до нас або залишити заявку, після чого ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію. Наша команда проводить просування магазинів по всьому світу: Європа, США, Латинська Америка, Арабські країни і т.д. Якщо ви бажаєте замовити просування інтернет-магазину «під ключ», або у вас залишилися додаткові питання, вам потрібно лише залишити заявку на сайті або зателефонувати до нас. Завжди готові надати консультацію з будь-яких питань.

Ми можемо зателефонувати самі

Залишіть Ваш номер і ми зателефонуємо протягом 24 годин

Готові до збільшення об’єму продажів з вашого ІМ? Заповніть форму!

Відправляючи цю форму, я підтверджую, що прочитав та приймаю Політику конфіденційності