Ведення туристичного сайту в Україні під ключ – зростання з 25 до 3000 кліків на добу за 2 роки.
Старт просування – вересень 2020 року: 855 відвідувачів/місяць.
Стан на липень 2023: 76.2к відвідувачів/місяць.
Динаміка розвитку за останні 16 місяців (від 2022-05-08 по 2023-08-08-08) відображена на скріншоті.
Замовник
Сайт позиціонує себе як місцеві експерти у сфері туризму по Закарпаттю (Україна). Ведення проєкту під ключ з повною залученістю клієнта, а також місцевих експертів з його боку.
На старті домен має історію, є трафік на блог і великий пул якісних інформаційних статей. Відсутній комерційний трафік і структура комерційної частини сайту.
Мета клієнта – конвертувати поточний інформаційний трафік у комерційний, а також загалом зростання трафіку з органічної видачі.
Опис ніші
У просування туристичного сайту є своя специфіка на відміну від інших проєктів і, насамперед, це контент. Аналізуючи основних гравців цієї ніші, слід розуміти – сотні й тисячі тематичних сторінок, опис кожного куточка й каменя обраного регіону, і саме це приносить бажаний результат.
Але не тільки у розмаїтості структури справа, важлива також і експертність контенту. Людина, яка пише тексти, має розуміти особливості колориту, знати цю місцевість і в ідеалі побувати там.
Проблеми проєкту
Регіон: Україна, всі регіони
Пріоритетна пошукова система: Google
Час просування: з 01.09.20 по 08.08.23 (і до зараз)
Кількість трафіку: 855 відвідувачів/місяць
Кількість доменів, що посилаються: 65 унікальних доменів
Мовні версії: 4 версії – укр, ру, англ, нім
На старті просування сайт був розділений на 3 групи сторінок, реалізованих на різних сайтах (1 домен):
- Блог – найбільш опрацьована частина сайту на етапі старту просування. У блозі знаходилося кілька сотень якісних статей, які забезпечували трафік.
- Карта – на сайті було наповнення пам’ятками і варіантами житла/санаторіїв. Розділ отримував якийсь трафік, але в основному сезонний.
- Комерційна частина – найменш опрацьована частина, була відсутня концепція цього розділу і його наповнення. Були присутні тільки сторінки локацій без контенту. Реалізовано на окремому WP.
Технічний стан сайту – на старті просування було проведено технічний аудит сайту і виявлено велику кількість технічних проблем, найсерйозніші з них:
- Погана оптимізація лінковки і зв’язку між 3 версіями сайту.
- Помилки з дублюванням на версії блогу і комерційної частини. З них були серйозні – некоректна робота зміни валют, генератори дублів.
- 404 помилки.
- Помилки з пагінацією.
- Некоректне налаштування robots.txt.
- Некоректна робота фільтра і хлібних крихт на комерції і т.д.
Контент – у сайту на старті був великий блог з великою кількістю якісних і унікальних статей, які й генерували стартовий трафік. Це хороша основа для майбутнього просування ресурсу, оскільки завжди краще рухати сайт вже “знайомий” пошуковику, ніж сайт з нуля. Так само як база для комерційного напряму став розділ /map/.