Внутрішня оптимізація
Під час повного SEO аудиту вдалося виявити низку проблем, які негативно впливали на просування сайту. Це такі проблеми як:
- Форма замовлення була розміщена на окремому ресурсі, а не на основному сайті, що погіршувало поведінкові фактори сайту. Так само гугл карти посилалися не на поточний сайт, а на сторонню форму замовлення. Виправили цей момент, реалізувавши замовлення через основний сайт.
- Структура сайту – сторінки основних послуг були сильно заховані в сайті, були відсутні наскрізні посилання на цікаві для клієнта сторінки, а також загалом була низка проблем із лінкуванням. Перерозподілили внутрішню вагу, прибравши наскрізні посилання на сторінки низького пріоритету (наприклад, вакансії), або приховали тегом nofollow, додали посилання в шапці на сторінки послуг, модернізували головну сторінку сайту. Додали html карту сайту.
- Лінковка з блогу. На сайті велика кількість статей у блозі, але вони не пов’язані з комерцією. Склали таблицю лінковки для додавання анкорних посилань з тіла статей.
- Проблеми з дублюванням – типові проблеми практично для будь-якого сайту. Налаштували потрібні редиректи, модернізували шаблони мета-тегів.
- Додали мікророзмітку.
- Покращили швидкість завантаження.
- Трохи допрацювали налаштування багатомовності, додавши в hreflang x-default.
- Оптимізували вихідні посилання.
- Виправили помилки із заголовками H1-H6.
- Виправили інші дрібніші помилки.
Маркетинговий аналіз
Одним із найважливіших завдань роботи був комплексний аналіз конкуренції. Основною метою було виділити сайти конкурентів і зрозуміти, куди, як і за рахунок чого вони отримують трафік з пошукової системи Google.
По завершенню робіт ми підготували аналіз, в якому виділили такі дані:
- Повний розбір видачі за цільовими напрямками. За основними ключами в ТОПі стояли клініки і зоомагазини, за суміжними послугами були присутні моносайти під послуги (грумінг-сервіс і т.д.). Цим аналізом ми показали, хто де і як сидить у видачі, з ким доводиться конкурувати за кожним окремим напрямком, і які в них метрики.
- Виділили 4 основних конкурента клініки, які показують хорошу динаміку. Провели детальний розбір кожного конкурента: топові сторінки, трафік, кількість посилань, їхні позиції, дизайн, завдяки чому стоять у ТОПі, вік, динаміка розвитку, їхні ключові слова.
- З основних конкурентів виділили цікаві напрямки, які можна вважати потенційними точками зростання. На основі них склали структуру і напрацювання для майбутнього контент-плану.
- Підготували резюме з детальними поясненнями всього аналізу, основні переваги основних конкурентів і практичні рекомендації щодо того, що потрібно робити, щоб наздогнати і перегнати найближчих конкурентів.
Семантичне ядро та контент-план
На основі інформації, отриманої під час аудиту та маркетингового аналізу, підготували структуру і за нею зібрали семантику – 275 ключових запитів, які були цікаві клієнту для подальшої роботи з ними. Зняли позиції за кожним із них, дали рекомендації щодо подальшої роботи.
Приклад семантичного ядра:
Оскільки роботу з контентом клієнт проводить сам, нам необхідно було підказати, в який бік рухатися. Підготували детальний контент-план з рекомендаціями щодо доопрацювання текстів:
- де потрібно дописати контент;
- де потрібно додати лінковку;
- де необхідно додати ключів або інші елементи якісного контенту.
Приклад пари пунктів з рекомендацій:
Результати та нюанси роботи з проєктом
Більшість можливих проблем із сайтом було виправлено, було складено рекомендації щодо подальшої роботи з веб-ресурсом і контентом. Складено рекомендації як поліпшити статті в блозі, щоб вони приносили більше результатів.
Через 6 місяців після виконання правок і рекомендацій ми можемо спостерігати такі результати:
Трафік на сайт з усіх регіонів зріс з 50 кліків на добу до 430, насамперед за рахунок блогу.
Розвиток і доопрацювання статей у блозі дали істотне зростання трафіку за регіонами США та Великобританія.
Якщо дивитися по цільовому регіону – ОАЕ, то сайт так само отримав зростання. З 30 кліків до 50 кліків на добу.
За даними Ahrefs на сайті так само спостерігається позитивна динаміка зростання трафіку.
Якщо дивитися динаміку ключових запитів, то за низкою цільових ключів сайт зміг вийти в ТОП-10, а десь і в ТОП-5 за період з 22.10.22 по 05.05.23 р.
На сайті залишається низка проблем, які не вдалося вирішити під час цих робіт. Це проблеми з версткою сайту, недостатньо опрацьовані шаблони комерційних сторінок, проблеми з E-A-T.
Але робота над сайтом з боку замовника триває, і наші рекомендації допомогли сайту отримати новий імпульс у динаміці зростання.
Щоб поліпшити поточні показники і показувати ще кращу динаміку, сайту слід зробити наголос на опрацювання шаблонів сторінок, оновити сайт і виправити низку проблем, пов’язаних з версткою, а також акцентувати увагу на пропрацювання напрямків медицини в глибину, а саме деталізації по захворюванням.