Кейс туристичного порталу

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах
consultation

20+

reviews Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

30
customers

Кейс туристичного порталу

За відгуками клієнтів перебуваю в ТОПі на незалежних ресурсах

консультация
30
customers
20+
reviews
Weblancer

Досвід понад 8 років

З 2016 року – від класичного SEO до використання комплексу та маркетингу у SEO просуванні

Комплексне SEO-просування

Сукупність заходів для просування сайту в топ пошукової видачі з досягненням ключових KPI бізнесу та довгострокове утримання лідируючих позицій

Ведення туристичного сайту в Україні під ключ – зростання з 25 до 3000 кліків на добу за 2 роки.

Старт просування – вересень 2020 року: 855 відвідувачів/місяць.

Стан на липень 2023: 76.2к відвідувачів/місяць.

Динаміка розвитку за останні 16 місяців (від 2022-05-08 по 2023-08-08-08) відображена на скріншоті.

Динаміка розвитку туристичного порталу за 16 місяців

Замовник

Сайт позиціонує себе як місцеві експерти у сфері туризму по Закарпаттю (Україна). Ведення проєкту під ключ з повною залученістю клієнта, а також місцевих експертів з його боку.

На старті домен має історію, є трафік на блог і великий пул якісних інформаційних статей. Відсутній комерційний трафік і структура комерційної частини сайту.

Мета клієнта – конвертувати поточний інформаційний трафік у комерційний, а також загалом зростання трафіку з органічної видачі.

Опис ніші

У просування туристичного сайту є своя специфіка на відміну від інших проєктів і, насамперед, це контент. Аналізуючи основних гравців цієї ніші, слід розуміти – сотні й тисячі тематичних сторінок, опис кожного куточка й каменя обраного регіону, і саме це приносить бажаний результат.

Але не тільки у розмаїтості структури справа, важлива також і експертність контенту. Людина, яка пише тексти, має розуміти особливості колориту, знати цю місцевість і в ідеалі побувати там.

Проблеми проєкту

Регіон: Україна, всі регіони

Пріоритетна пошукова система: Google

Час просування: з 01.09.20 по 08.08.23 (і до зараз)

Кількість трафіку: 855 відвідувачів/місяць

Кількість доменів, що посилаються: 65 унікальних доменів

Мовні версії: 4 версії – укр, ру, англ, нім

Проблеми туристичного порталу на старті пошукового просування

На старті просування сайт був розділений на 3 групи сторінок, реалізованих на різних сайтах (1 домен):

  1. Блог – найбільш опрацьована частина сайту на етапі старту просування. У блозі знаходилося кілька сотень якісних статей, які забезпечували трафік.
  2. Карта – на сайті було наповнення пам’ятками і варіантами житла/санаторіїв. Розділ отримував якийсь трафік, але в основному сезонний.
  3. Комерційна частина – найменш опрацьована частина, була відсутня концепція цього розділу і його наповнення. Були присутні тільки сторінки локацій без контенту. Реалізовано на окремому WP.

Технічний стан сайту – на старті просування було проведено технічний аудит сайту і виявлено велику кількість технічних проблем, найсерйозніші з них:

Контент – у сайту на старті був великий блог з великою кількістю якісних і унікальних статей, які й генерували стартовий трафік. Це хороша основа для майбутнього просування ресурсу, оскільки завжди краще рухати сайт вже “знайомий” пошуковику, ніж сайт з нуля. Так само як база для комерційного напряму став розділ /map/.

Команда проєкту

Артур Антропов

Маркетолог, SEO-фахівець, краєзнавець

Засновник приватної агенції iBrain.com.ua з просування сайтів. Любить подорожувати Україною. Для цього створив путівник go-to.rest, де команда ділиться всіма цікавими місцями.

Олексій Вознюк

SEO аналітик

Досвідчений аналітик з більш ніж восьми роками досвіду в області SEO просування сайтів. Має за спиною десятки виведених проектів в топ Google в різних гео та нішах. Саме він знайде усіх ваших конкурентів, розробить ефективну стратегію просування та впровадить її.

Юлія Носенко

Project-менеджер

Досвідчений проект-менеджер з великим досвідом у керуванні проєктами в різних галузях. Вміє навести лад у найбільшому хаосі процесу просування наших та клієнтських проєктів. У своїй роботі забезпечує повне управління всім життєвим циклом проєкту від початку до кінця. Дуже любить тварин, а у вільний час активно займається кінним спортом.

Вікторія Волкова

Контент-менеджер

Має досвід понад 10 років у сфері комплексного наповнення комерційних сайтів, інформаційних порталів, інтернет-магазинів, дошок оголошень. WordPress, OpenCart, Webasyst, Joomla, 1С Бітрікс – це не просто набір слів, а стиль її життя. Не боячись можливих труднощів, працює над проєктами різної складності.

Юлія Сулім

Копірайтер, рерайтер, перекладач

Має багаторічний досвід у створенні унікального та ефективного контенту для різних галузей і мов, таких як українська, російська, англійська. Розробляє тексти для корпоративних веб-сайтів на замовлення. Рерайт та SEO-оптимізація статей для сайту go-to.rest та інших сайтів. Володіє знаннями SEO-принципів для оптимізації текстів під пошукові системи.

Віктор Шатров

Історик, публіцист, блогер, райтер

Навчався на історичному факультеті ДВНЗ “УжНУ”. Працював старшим науковим співробітником Закарпатського музею народної архітектури та побуту, викладачем Східно-європейського слов’янського університету. Має публікації на політичну тематику у виданні “Український Тиждень”. Автор туристичного блогу про Закарпаття на сайті go-to.rest.

Хід роботи над проєктом

На початку роботи над проєктом було проведено 3 глобальні аналізи.

*слід зауважити, що швидке виправлення критичних помилок сайту дало змогу за 4 місяці збільшити трафік з 855 кліків на місяць до 1443.

1/3

Детальний аналіз конкуренції

Аналіз конкуренції допоміг виявити основних конкурентів, зрозуміти, в якому напрямі варто рухатися і до яких показників сторінок/контенту/посилань/структури слід прагнути. На основі цього аналізу формувався подальший план робіт

2/3

Технічний аудит

Технічний аудит сайту допоміг виявити основні проблеми ресурсу, які не давали йому отримувати додатковий трафік і призупинили його розвиток. Здебільшого, це були шаблонні проблеми з дублюванням, але так само були й серйозніші пункти, на виправлення яких пішло набагато більше часу*

3/3

Аналіз контенту і структури

Робота з контентом, мабуть, найважливіший і максимально трудомісткий етап роботи з цим проєктом. У замовника, крім наявності контенту, була головна вимога – експертність завжди і в усьому. Тому процес підготовки текстів займав набагато більше часу, ніж для будь-якого іншого проєкту

Result of this stage

  • Виявлення головних конкурентів
  • Оцінка показників сторінок
  • Оцінка структури сайту
  • План робіт

Result of this stage

  • Виявлення проблем, які не давали сайту розвиватися

Result of this stage

  • Підготовка ТЗ для копірайтерів
  • Створення нового контенту
  • Редагування старого контенту

Які технології ми використовуємо?

Деталі аналізу контенту та структури

Першим етапом була зібрана команда під роботу з контентом:

У підсумку ланцюжок роботи з контентом хоч і міг здатися занадто перевантаженим, але це вимушений захід для отримання якісного експертного контенту:

  1. Збір семантики і підготовка ТЗ SEO фахівцем.
  2. Доопрацювання ТЗ місцевим експертом, насичення необхідними пунктами.
  3. Написання тексту копірайтером.
  4. Вичитування і доопрацювання тексту місцевим експертом.
  5. Переклад контенту на всі мови перекладачем.
  6. Розміщення контенту контент-менеджером.
  7. Повторна перевірка/оптимізація сторінки seo фахівцем.
  8. Через певний час перегляд/актуалізація місцевим експертом.

На старті на сайті була величезна кількість корисного контенту, але він був розкиданий по різних версіях сайту (блог, комерція, карта) і не давав необхідного результату. Для роботи з ним необхідно було розробити основну концепцію просування комерції.

На старті просування акцент робили у бік 5 основних локацій, і метою комерції було обрано тури та екскурсії до/з цих локацій.

Підсумком було обрано таку концепцію – створення сторінок хабів локацій, з повним заглибленням у опрацювання кожної з них. На основі цього і був розроблений контент-план, який почали поступово впроваджувати.

Семантичне ядро і контент-план

Робота з контентом і семантичним ядром ведеться за описаною вище схемою. З цікавого, гадаю, варто виділити те, що на старті розвитку було обрано концепцію роботи за групами локацій, наприклад, вибрали “Ужгород” і опрацьовуємо до максимальної глибини цю локацію, створюючи 15-20 дочірніх сторінок.

Результати роботи з контентом і семантичним ядром

Наразі від цього підходу відмовилися, через надто довгий процес, і працюємо більше на ширину з поступовим поглибленням у міру необхідності. Вибір такого підходу дав змогу істотно збільшити кількість посадкових сторінок комерції і охоплювати, насамперед, ВЧ/СЧ ключі.

Так само дуже сильно допомогла наявність контенту в блозі і на карті, левова частка часу роботи з контентом йде на перенесення інформації з цих груп на комерцію. Загалом, це один з окремих векторів роботи, який приносить хороші результати, завдяки створенню “великих хабів” з розкиданих по різних версіях сайту сторінок.

За час просування команда, що працювала над проєктом, отримувала досвід і, залежно від реакції пошукових систем, коригувала стратегію.

Згідно з даними Ahrefs за час просування проєкту (на травень 2023 року) кількість ранжированих сторінок було збільшено з 244 до 1373.

Внутрішня оптимізація

На старті просування сайт мав низку технічних помилок, як критичних з можливістю швидкого виправлення, так і глибоких. Оскільки помилок і завдань було досить багато, була розроблена таблиця пріоритетності, і кожен пункт виконували в міру його важливості для максимального ефекту.

Частина робіт, як-от робота фільтра, вимагали практично повного перероблення сайту, тому цю проблему було вирішено усувати за допомогою “милиць”, а саме створенням ручного перелінковування на базі звичайних сторінок, а проблеми з посиланнями вирішували редиректами та заборонами.

Загалом, виправлення деяких технічних проблем і завдань відбувається й досі, що не заважає ефективному розвитку ресурсу, адже завжди опрацьовуються пріоритети розвитку.

Зовнішня оптимізація

Не слід забувати і про посилання на сайт – за час роботи над проєктом велася активна робота над просуванням за допомогою посилань з інших ресурсів. Основний акцент було зроблено на розміщення статей на трастових місцевих ресурсах, але також використовувався і крауд-маркетинг. Для виведення в ТОП висококонкурентних сторінок використовувалися посилання з головної сторінки. За час роботи (на травень 2023) кількість доменів було збільшено з 65 до 379.

Нарощування маси посилань на сайт

Результати та нюанси роботи з проєктом

За час роботи над проєктом (2.5 років) був реалізований величезний шматок роботи та вдалося досягти результатів в 3000 відвідувачів на добу (пік).

Нижче розглянемо трохи показників у цифрах і графіках.

Динаміка трафіку комерційної частини з 1.09.2020 по 1.08.2023 р.

Як видно, на старті комерція збирала 0 трафіку, до поточного моменту комерція стала отримувати понад 2 390 відвідувань на добу.

Динаміка трафіку комерційної частини з 1.09.2020 по 1.08.2023 р.

Динаміка трафіку блогу з 1 вересня 2020 по 1 травня 2023 р.

Трафік блогу так само отримав зростання – з 30-40 відвідувачів на добу і до 300 на добу на зараз.

Динаміка трафіку блогу з 1 вересня 2020 по 1 травня 2023 р.

Динаміка трафіку сайту за 16 місяців

Динаміка трафіку туристичного сайту за 16 місяців

Сайт впевнено закріпився в ТОП-10 за високочастотними запитами, а також за комерційними ключами

Вихід туристичного сайту в ТОП-10 за високочастотними запитами і комерційними ключами

Динаміка зміни середньої позиції за відстежуваними групами ключів

Динаміка зміни середньої позиції за відстежуваними групами ключів

Графіки трафіку і посилань за Ahrefs показують наступну динаміку

Графіки росту трафіку і посилань за Ahrefs

Висновки щодо розвитку проєкту

У сайту величезний потенціал до подальшого розвитку і зростання трафіку. Наразі роботи з сайтом тривають. Ще велика кількість не описаних локацій і не охоплених комерційних напрямків, що вимагає постійної роботи всієї команди – від пошуку сторінок, до написання і розміщення контенту.

У поточних планах щодо проєкту – впровадження SEO-фільтра і перероблення функціоналу пошуку, редизайн сайту, а також істотне зміщення акцентів у роботу з житлом.

Окрему подяку слід віддати замовнику, адже саме його повна взаємодія з командою та участь у проєкті дала змогу досягти подібних результатів.

01

SEO просування інтернет-магазину

02

SEO просування молодого сайту

03

SEO-просування корпоративних сайтів

04

SEO-просування сайтів послуг

КЕЙСИ

View all

Маєте туристичний сайт? Заповніть форму, щоб покращити його показники вже найближчим часом!

By submitting this form, I acknowledge that I have read and accept Privacy policy