Просування сайту мувінгової компанії в США.
Клієнт
Сайт мувінгової компанії – приватні та комерційні переїзди в рамках 1 штату. Локальний бізнес, базується в одному штаті.
Досить висока конкуренція, Local Pack за всіма основними ключовими запитами.
Мета клієнта – поліпшити якісні показники сайту, позиції та трафік. Отримати перших клієнтів.
Вихідні дані та проблеми проєкту
Регіон: USA, конкретний штат.
Пріоритетна пошукова система: Google.
Час просування: з травня 2021 по вересень 2021 р.
Бюджет клієнта: посилання + контент = 200$ на місяць.
Сторінок в індексі: до 10 сторінок.
Домен – домен можна називати новорегом, практично відсутня історія. У Вейбек машинс хоч і були присутні згадки від 2010 року, але постійно розміщеного сайту там не було, до моменту купівлі клієнтом. На момент старту просування було 4-5 посилань на сайт. Трафік сайт теж не отримував.
Стан сайту – веб-ресурс надійшов тільки з розробки, півроку до старту просування “відстоювався” в базовому стані. Структура сайту була відсутня, у блозі були розміщені статті з Lorem Impsum. Всього просуваються 4 сторінки, більшість без контенту або без достатнього обсягу елементів контенту.
На сайті є низка серйозних технічних проблем:
- відсутність базової локальної оптимізації;
- некоректна робота хлібних крихт;
- 404 помилки в основному меню;
- низька швидкість завантаження:
- проблеми з редиректами і заголовками тощо.
До просування клієнт намагався оптимізувати сайт своїми силами. Наприклад, базове просування посиланнями було присутнє – розміщення сайту в каталогах, публікація окремих статтей, крауд маркетинг. Загалом, посилальний профіль був вкрай слабкий.
У клієнта свій розробник – виконуються основні завдання.
Бюджет на копірайтера – від SEO фахівця, обмежений
Посилальне просування – бюджет для цієї ніші низький.
Внутрішня оптимізація
На старті просування було проведено повний технічний аудит, який допоміг знайти більшість технічних проблем. Це був перший етап робіт над сайтом.
З критичних знайдених проблем виділили:
- Проблеми зі швидкістю завантаження.
- Проблеми з 404 помилками.
- Велика кількість 301 редиректів.
- Некоректне виведення контактних даних і локальна оптимізація
- Зайві дублюючі сторінки (необхідно було склеїти) і/або прибрати генерацію.
- Вихідні посилання.
- Відсутність мікророзмітки.
Основний акцент приділили оптимізації контактних даних на сайті, оскільки для локального бізнесу це головне.
Разом із командою розробника було виправлено більшість проблем протягом перших 2 місяців просування.
Так само провели базову SEO оптимізацію всіх основних сторінок сайту.
Семантичне ядро і контент-план
Оскільки сайт молодий і структура була відсутня, то на цей напрямок було кинуто всі основні зусилля. Насамперед, було проведено детальний аналіз конкурентів і створено структуру для сайту, розбиту на пріоритети.
Під час просування (1 черга контенту) реалізували й оптимізували 10 посадкових сторінок (локації та послуги), а також склали рекомендації щодо реалізації 23 сторінок послуг і 14 сторінок локацій.
Загалом, у просуванні перебувало 170 ключових запитів для 12 посадкових сторінок.
Під час роботи склали контент-план на 3 черги для реалізації контенту з докладними ТЗ копірайтеру на написання.
Зовнішня оптимізація
Основні цільові конкуренти в ніші мають сильну масу посилань. На старті робіт було проведено детальний аналіз ніші з визначенням основних трафікових сторінок, звідки беруть трафік і посилання.
Середні показники за конкурентами:
- Посадкових сторінок: 386 (мінімум успішного сайту – 50).
- Середній DR: 26.
- Середня кількість доменів: 207.
Аналіз допоміг визначити, які саме посилання варто розміщувати, а також дуже допоміг у опрацюванні структури. У зв’язку з просуванням молодого сайту, було обрано стратегію обережного просування.
Посилальний профіль сайту за час просування було збільшено з 4 до 65 доменів за даними Ahrefs. Після відходу клієнта з просування частина посилань відпала, а нові не додавалися.
Які посилання використовували:
- Розміщення сабмітів (локальні каталоги).
- Крауд посилання (форуми і коментарі).
- Аутріч посилання.
- Розміщення гостьових постів.
Загалом під час роботи було розміщено:
- 110 локальних каталогів (з посиланням і без).
- 10 Web 2.0 статей.
- 46 крауд посилань (форуми/коментарі).
- 17 статейних посилань (аутріч і гостьові пости).