Просування сайту платформи визначення місця розташування.
Клієнт
Сайт компанії з надання Geocoding API, Static Maps API, Routing API. Клієнт – розробник зі своєю командою розробників, експертів в даній ніші. Самі ведуть просування проєкту білими методами.
Клієнт надійшов із завданням дати експертні рекомендації щодо подальшого розвитку проєкту, вказати на недоліки і проблеми на сайті. Дати рішення для природного зростання трафіку і позицій.
Вихідні дані та проблеми проєкту
Регіон: увесь світ.
Пріоритетна пошукова система: Google.
Час просування: 1 місяць.
Трафік за місяць: 7728.
Зовнішні посилання: 226 доменів.
Завдання: складання практичних рекомендацій для розвитку проєкту.
При надходженні сайт мав привабливий і конкурентний дизайн, структура сайту була велика і веб-ресурс мав хороший обсяг трафіку з пошукових систем (орієнтовно 8 тис. на місяць).
Глобальних проблем сайт не мав, під час повного аудиту було виявлено частину не дуже критичних проблем. Основний акцент приділили виправленню дрібних технічних проблем, а також коригуванню контент-плану та оптимізації поточних сторінок.
Внутрішня оптимізація і робота з контентом
Як було згадано раніше, ніші спеціалісти провели повний аудит, під час якого не було виявлено серйозних проблем.
У невеликих кількостях знайшли фактори, що заважали просуванню, і склали ТЗ на виправлення наступних проблем:
- Наявність 404 помилок.
- Недостатня оптимізація заголовків.
- Недостатня оптимізація фото.
- Наявність сторінок без внутрішніх посилань.
- Недостатня оптимізація мета-тегів.
Також знайшли низку проблем з лінкуванням на піддомен з інструкцією по роботі софту – сайт на нього посилався, а назад ні. Зважаючи на це, був серйозний витік внутрішньої ваги.
Після виправлення технічних проблем перейшли до наступного етапу – пропрацювання наявного контенту і коригування поточного контент-плану клієнта.
Було проведено повний аналіз контенту, після якого розділили сторінки на 3 групи:
- Успішні сторінки з достатньою оптимізацією. У цій групі рекомендації були мінімальні, обмежувалися додаванням на сторінку 1-2 блоків тексту, впровадженням додаткових ключів.
- Успішні сторінки з недостатнім контентом або оптимізацією. Складання рекомендацій щодо поліпшення контенту, написання блоків у порівнянні з конкурентами, насичення ключовими словами.
- Сторінки з поганими показниками. Складання рекомендацій щодо переробки контенту, приведення їх у конкурентний вигляд, оптимізація.
На виході клієнт отримав непоганий приріст за багатьма конкурентними запитами.
Зовнішня оптимізація
Оскільки ніша досить конкурентна, а клієнт негативно ставиться до сірих методів просування і веде просування самостійно, довелося шукати нестандартні способи просування.
Провівши повний аналіз конкуренції, було виявлено:
- Присутність посилань з локальних каталогів під США у більшості конкурентів.
- Велику кількість інформаційних статей на авторитетних трастових ресурсах.
- Генерацію посилань із сайтів за рахунок безкоштовного софту.
Розміщення каталогів ми реалізували після схвалення майданчиків, а ось на аутріч доводилося б витрачати занадто багато часу, тому для нас цей варіант не підходив. Останній варіант найбільше зацікавив нас, бо саме він дасть органічний приплив посилань, з найменшими зусиллями для клієнта.
Разом з клієнтом розробили вшивання в безкоштовний тариф dofollow посилання на сайт. Таким чином кожен клієнт, який підключив собі софт із безкоштовним тарифом, гарантував приріст посилального профілю.
Завдяки описаному рішенню, з липня 2021 по вересень 2022 р. посилальний профіль збільшився з 226 до 800 доменів за версією Ahrefs.
Трафік так само за цей період зріс з 1096 до 4929 відвідувачів за версією Ahrefs.
Що стосується реального трафіку, то сайт збільшив щоденний трафік з 311 кліків до 900 у піку (вересень).